Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه امروز تمام راه‌ها برای تولیدکنندگان بسته شده است، گفت: امروز سیستم بانکی کارخانه را به‌عنوان وثیقه قبول نمی‌کند و از متقاضیان سند ملک شخصی می‌خواهد.

 سید عبدالوهاب سهل‌آبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه امروز واحدهای تولیدی در رکود بسیار بدی قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: هر روز شرایط برای تولیدکنندگان بدتر می‌شود و دولت هم متأسفانه حمایت لازم را انجام نمی‌دهد و جرایم مالیاتی همچنان به‌قوت خود باقی است.

وی با بیان اینکه وصول مطالبات بانکی از بخش خصوصی شدیدتر شده است، افزود: برخی بانک‌ها متأسفانه مصوبات بانک مرکزی را به‌نفع خودشان تفسیر می‌کنند، حتی امروز سیستم بانکی کارخانه را به‌عنوان وثیقه قبول نمی‌کند و از متقاضیان سند ملک شخصی می‌خواهد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران اضافه کرد: البته استمهال بدهی نیز شرایط فعالیت را برای واحدهای تولیدی سخت کرده زیرا بدهی‌ها به‌روز و با بهره جدید محاسبه می‌شود.

سهل‌آبادی با اشاره به اینکه امروز تمام راه‌ها برای تولیدکنندگان بسته شده است، تصریح کرد: نرخ تورم کاهش پیدا کرده، اما این کاهش نرخ به چه قیمتی صورت گرفته است؟

وی گفت: امروز اعضای خانه صنعت، معدن و تجارت ایران تصمیم گرفته‌اند برای حل مشکلات خود نامه‌نگاری‌هایی را با مسئولین کشور انجام دهند و اوضاع را برای آنها تشریح کنند. هرچند تاکنون نامه‌های بسیاری به مسئولین ارسال شده اما تولیدکنندگان ناچارند و ابزار دیگری را در اختیار ندارند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24