Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

با توجه به نزدیك شدن به زمان سررسید اسناد خزانه اسلامی در ٢٣ اسفندماه، پیمانکاران دارنده این اسناد باید جهت تكمیل فرایند تخصیص اوراق و دریافت كد سهامداری خود به یكی از كارگزاری‌های عضو فرابورس ایران مراجعه کنند.

 معاون توسعه بازار فرابورس ایران با اشاره به نزدیک شدن زمان سررسید اسناد خزانه اسلامی در اسفندماه از پیمانکاران خواست تا برای دریافت کد سهامداری به کارگزاری‌های عضو فرابورس ایران مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی فرابورس ایران، رضا غلامعلی‌پور با بیان اینکه از مهرماه امسال بر اساس تکلیف قانون بودجه سال 93 کل کشور، 10 هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی در فرابورس پذیرش شده است، بیان داشت: از آن زمان تاکنون بازار ثانویه برای داد و ستد این اسناد در بازار ابزارهای نوین مالی شکل گرفته است.
معاون توسعه بازار فرابورس ایران با اشاره به اینکه پیمانكاران در صورت نیاز فوری به نقدینگی می‌توانند اسنادی كه دریافت كرده‌اند را قبل از سررسید در بازار فرابورس بفروشند، افزود: در 3 ماه گذشته استقبال زیادی از سوی پیمانکاران و سرمایه‌گذاران برای خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی رخ داده و این روند مثبت همچنان رو به افزایش است.
وی، فرایند عرضه اسناد خزانه از سوی دولت را یك فرایند تدریجی دانست و اضافه كرد: مبلغ اسمی اسناد خزانه اسلامی در سررسید نهایی توسط خزانه‌داری کل کشور تأمین و از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب آخرین دارندگان اسناد خزانه اسلامی واریز خواهد شد.
غلامعلی‌پور خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیك شدن به زمان سررسید اسناد خزانه اسلامی در 23 اسفندماه، پیمانکاران دارنده این اسناد باید جهت تكمیل فرایند تخصیص اوراق و دریافت كد سهامداری خود به یكی از كارگزاری‌های عضو فرابورس ایران مراجعه کنند.
به گفته وی، ارزش معاملات اسناد خزانه اسلامی از زمان گشایش نماد آن در بازار فرابورس تاکنون بیش از 194 میلیارد تومان بوده است.
گفتنی است، نشانی و تلفن تمامی کارگزاری‌های عضو فرابورس ایران در سراسر کشور در سایت رسمی فرابورس ایران به نشانی https://www.ifb.ir/Members.aspxقابل مشاهده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24