Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

قائم مقام وزیر نیرو گفت: تابستان سال آینده، شرایط دشواری را برای تأمین آب خواهیم داشت، از اینرو نباید فکر کنیم چون بارش ها افزایش داشته نیاز به مدیریت بهینه تأمین، توزیع و مصرف آب نداریم.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ستار محمودی در پانزدهمین همایش سالانه مدیران ارشد وزارت نیرو اظهار داشت: بارش‌های صورت گرفته از ابتدای سال آبی جاری تا امروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته اما اگرچه بارش های سال جاری خوب بوده اما با ظرفیت محدود بوده و از آن جایی که 60 درصد بارش‌های سال در زمستان و 30 درصد در بهار رخ می‌دهد، ما نباید به افزایش محدود بارش ها در فصل سرما دلخوش کنیم و غره شویم.

وی افزود: تابستان سال آینده، شرایط دشواری را برای تأمین آب خواهیم داشت، از اینرو نباید فکر کنیم چون بارش ها افزایش داشته نیاز به مدیریت بهینه تأمین، توزیع و مصرف آب نداریم.

قائم مقام وزیر نیرو تصریح کرد: من از همه شما مدیران ارشد آب و برق کشور می خواهم که آمادگی همه جانبه برای پدافند غیر عامل و مقابله با حوادث غیرمترقبه داشته باشید و به یاد داشته باشید که شفافیت در اطلاع رسانی، ارائه خدمات و محصولات با کیفیت به مردم ، ضامن تحقق برنامه ها است .

محمودی با بیان اینکه "امروز ایران اسلامی از توانایی احداث هر نوع سد با ظرفیت های مختلف و پیچیده ترین فنون سازه های آبی برخوردار است"، گفت: برخی منتقدان ایرادهایی در زمینه سدسازی که با شرایط کشور تناسب دارد ، مطرح می کنند که برخی ایرادات انتقداتی سازنده است اما برخی از ایرادات از روی کم اطلاعی صورت می گیرد و وزارت نیرو برای جبران تبعات منفی احتمالی سدسازی همواره تلاش می کند.

وی ادامه داد: چنانچه وزارت نیرو نسبت به ساخت سد میناب در استان هرمزگان برنامه ریزی نکرده بود ، آب های ناشی از بارندگی های پاییزی به سهولت از دسترس خارج شده بود .

قائم مقام وزیر نیرو خاطرنشان کرد: امروز ایران در حوزه آب سابقه 70 ساله دارد و پیشینه مدیریتی رسمی 46 ساله در حوزه برق داریم که این پیشینه موجب شده تا بتوانیم انواع نیروگاه و سدها را با تکیه بر توان داخلی در کشور طراحی کنیم و بسازیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24