Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

 به گزارش ایسنا؛ مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به افزایش بارش‌ها در سواحل دریای خزر و قطع بارش در نیمه غربی کشور، از وزش باد شدید در برخی نقاط کشور خبر داد و افزود: آسمان تهران در روز یکشنبه ابری، نیمه ابری، همراه با وزش باد در شهرهای شرقی، بارش باران و برف و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
احد وظیفه گفت: براساس تحلیل داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز بارش باران و برف، گاهی با وزش باد در نیمه غربی کشور تا اوایل شب ادامه می‌یابد و بتدریج گستره بارش‌ها نواحی مرکزی، شمال شرق و شرق کشور را نیز فرا می‌گیرد.

وی اظهار کرد: از بعدازظهر امروز با نفوذ جریان‌های شمالی بر مقدار بارش‌ها در سواحل دریای خزر افزوده می‌شود و شدت بارش‌ها درغرب کردستان، غرب کرمانشاه، لرستان، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس، شمال زنجان، ارتفاعات البرز در استان‌های البرز، تهران، قزوین و غرب سمنان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه افزود: از امشب با عبور سامانه بارشی بتدریج در نیمه غربی کشور بارش قطع می شود و کاهش دما در این مناطق رخ خواهد داد. روز یکشنبه سامانه بارشی در سواحل دریای خزر، بویژه در سواحل مرکزی و شرقی، دامنه‌های البرز شرقی، شمال شرق و شرق کشور فعال بوده و سبب بارش برف و باران و وزش باد دراین مناطق خواهد شد، در این روز نیز بارش‌ها در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی شدت بیشتری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این سامانه اوایل وقت روز دوشنبه از مرزهای شرقی کشور خارج شده و جو پایدار درغالب مناطق کشور حاکم خواهد شد، گفت: امروز در برخی مناطق شمال شرق، شرق و جنوب غرب کشور و روز یکشنبه دربرخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می شود. روز یکشنبه و اوایل وقت روز دوشنبه نیز در نیمه شرقی کشور کاهش دما پیش‌بینی می‌شود که کاهش دما در شمال شرق کشور محسوس خواهد بود، همچنین طی دو روز آینده خلیج فارس و روز یکشنبه دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، آسمان تهران در روز یکشنبه 20 دی، ابری، نیمه ابری، همراه با وزش باد در شهرهای شرقی، بارش باران و برف، گاهی وزش باد شدید با بیشینه و کمینه دمای 8 و 1 درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه 21 دی، کمی ابری، در ارتفاعات نیمه ابری با حداکثر و حداقل دمای 10 و 2 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24