Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

ساینا محصول جدیدو کاملا ایرانی سایپا به زودی وارد بازار خودرو خواهد شد.
 
به گزارش گروه خودرو پول‌ نیوز، گروه خودروسازی سایپا در راستای رویکرد توسعه ی محصول و ارائه ی محصول جدید به سبد محصولات خود، به زودی تولید انبوه خودروی ساینا را آغاز نموده و روانه ی بازار می کند.

با خودروی


با عرضه و تولید انبوه ساینا، تلاش های مهندسان و متخصصان گروه خودروسازی سایپا برای پوشش سلیقه های متنوع مشتریان به بار خواهد نشست و سیاست های توسعه ی محصول همچنان به صورت جدی دنبال خواهد شد.

 خودروی جدید ساینا از ویژگی هایی برخوردار است که خواسته ها و انتظارات مشتریان را در رنج قیمتی متوسط برآورده می کند.

امکانات ایمنی و رفاهی ساینا مناسب و مطلوب می باشد. ساینا مجهز به سیستم پیشرفته ترمز (ای بی اس) و (ای بی دی) و دارای 2 ایربگ سرنشینان جلو و سیستم ضد سرقت ایموبلایزر است و همه امکانات به روز شده در خصوص آینه ها، صفحه نمایش، سنسور پارک دنده عقب (در مدل لوکس)، کمر بند ایمنی با قابلیت تنظیم ارتفاع و پیش کشندگی، نمایش دمای محیط بیرون، قفل مرکزی ، قفل ایمنی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک (در مدل کولس) و ... را داراست. ساینا خودرویی است که جوابگوی خانواده های ایرانی در مسافرت های بین شهری و شهری است.

با خودروی


تامین نیازهای سرنشینان و فراهم شدن آرامش راننده به هنگام رانندگی، ساینا را خودرویی با کلاس و زیبا در گروه قیمتی زیر 30 میلیون تومان معرفی کرده است.

از مشخصات فنی ساینا می توان به گیربکس دستی 5 سرعته، موتور از نوع ام15، تعداد 4سیلندر خطی، استاندارد آلایندگی یورو 4، حداکثر قدرت 80 اسب بخار در5300 دور در دقیقه اشاره کرد.

مصرف سوخت ساینا در سیکل ترکیبی 7 لیتر در 100 کیلومتر است که این خودرو را در رده ی خودروهای کم مصرف قرار داده و رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت.

با بررسی مشخصات فنی و امکانات ایمنی و رفاهی، ساینا، محصول جدید سایپا خودرویی ایمن با ظاهری جذاب می باشد که معرف توان متخصصان و مهندسان ایرانی گروه خودروسازی سایپا است. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24