نسخه های جدید دایهاتسو از مدل کوپن، از یک اتومبیل چند بعدی خبر می دهند که می تواند برای کاربردهای متفاوت و در فرم های متفاوت ارائه شود.
نسخه های جدید دایهاتسو از مدل کوپن، از یک اتومبیل چند بعدی خبر می دهند که می تواند برای کاربردهای متفاوت و در فرم های متفاوت ارائه شود.
نسخه های جدید دایهاتسو از مدل کوپن، از یک اتومبیل چند بعدی خبر می دهند که می تواند برای کاربردهای متفاوت و در فرم های متفاوت ارائه شود. آخرین کانسپت های این خودروساز ژاپنی نیز چنین چیزی را بیش از پیش ثابت می کنند.
ساختار کوپن در ابتدا به منظور استفاده از پوستههای مختلف تولید شده، در یک چشم به هم زدن میتواند استایل خود را از حال و هوای کلاسیک به مدرن تغییر دهد؛ چرا که قطعات بدنه به سرعت میتوانند با یکدیگر تعویض شوند. بدین ترتیب شرکت می تواند یک رودستر، کوپه یا خودرویی دیگر را به هم، تبدیل نماید. علاوه بر این خود شما هم می توانید با تبدیل پنلهای بدنه، چهره خودروی خود را کاملا تغییر دهید.
اگر چنین چیزی برای شما کافی نیست، دایهاتسو دو کانسپت دیگر نیز معرفی کرده که در این زمینه، اساسی تر عمل می کنند و در این پروسه، یک کوپه کلاسیک و یک شوتینگ برینگ در اختیار قرار می دهند.
در نسخه سِرو، یک بدنه جمع و جور کوپه استفاده می شود و این در حالی است که در نسخه روب، یک فرمت کاربردیتر «شوتینگ بریک» و طبیعتاً با یک هاچ عقب در دسترس قرار می گیرد. اگر چه «روب» با فلسفه طراحی نوک تیز خود، چهره تهاجمی تری پیدا کرده است.
دایهاتسو در مورد آپگرید پیشرانه کوپن سخنی به میان نیاورده، ولی می تواند حدس زد که هر دوی این خودروها از همان موتور توربوی ۶۶۰ سیسی با قدرت ۶۳ اسب بخار که در مدل معمولی وجود دارد، استفاده خواهند کرد. هر دوی این خودروها، در وسط سکوی نمایش دایهاتسو در نمایشگاه اتومبیل توکیو حاضر شده اند.
منبع: میزان
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.