Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 281
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 264
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

روس‌ها آسانگیرترین و کم توقع‌ترین مشتریان و شهروندان اماراتی پرتوقع‌ترین و ناراضی‌ترین مشتریان صنایع هتلداری هستند.

به گزارش خبرگزاری میراث فرهنگی؛ طبق نتایج بررسی‌هایی که توسط یک آژانس مسافرتی آنلاین به نام «آگودا» صورت گرفته، پس از روس‌ها، گردشگران مصری، سپس ایرلندی‌ها و لهستانی‌ها در این جدول بالاترین میزان رضایت را از هتل‌های مورد اقامت خود ابراز کرده‌اند. مسافران چینی نیز دراین جدول، از جمله مسافران آسان‌گیر بوده‌اند و آمریکایی‌ها و بریتانایی‌ها و سپس استرالیایی‌ها در ردیف‌های بعدی جای داشته‌اند.

در سوی دیگر این جدول اما مسافران اماراتی و پس از آن ژاپنی‌ها، عمانی‌ها، هندی‌ها و قطری‌ها از مشتریانی هستند که رضایت کمتری از خدمات هتل‌ها داشته‌اند. مدیر دفترعملیاتی موسسه آگودا در این‌باره گفته است: «استانداردهای تعیین کننده در امتیازدهی بسته به الگوهای سفر، قدرت مالی در پرداخت هزینه‌ها و علایق و نیز بی‌علاقگی‌های کلی و سلیقه عمومی‌ با هم متفاوت است.» 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید



پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 276
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 265
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 271
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 273
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24