Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

اخیرا ژاپنی ها درخواست سرمایه گذاری و اجرای پروژه هایی برای شیرین سازی و انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران را به وزارت نیرو ارائه کرده اند که قرار است فردا در حاشیه همایشی این موضوع مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

 گسترش همکاری‌های آبی ایران و ژاپن/ آمادگی ژاپنی‌ها برای انتقال آب خلیج فارس

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، فردا دومین همایش همکاری های مشترک صنعت آب و فاضلاب ایران و ژاپن با حضور مقامات مسئول دو کشور در بخش آب و فاضلاب در تهران برگزار می شود.

در نیمه دوم سال 94 نخستین همایش همکاری های مشترک دو کشور در بخش آب و فاضلاب در تهران برگزار شده بود و پس از آن نشست مشترکی در خصوص جمع بندی نتایج همایش تهران در ژاپن برگزار شد.

در این مدت در خصوص کاهش آب بدون درآمد، نوسازی و بهسازی خطوط انتقال و توزیع آب شهری و روستایی، نمک زدایی از آب و بهسازی و احداث سیستم های انتقال و تصفیه فاضلاب شهری و روستایی، پروژه های همکاری بین دو کشور مطرح شده و در برخی موارد توافقنامه هایی به امضا رسیده است.

اخیرا ژاپنی ها درخواست سرمایه گذاری و اجرای پروژه هایی برای شیرین سازی و انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران را به وزارت نیرو ارائه کرده اند که قرار است در حاشیه همایش فردا این موضوع مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

«حمیدرضا جانباز» مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این خصوص به تسنیم گفت: تکنولوژی های مورد استفاده ژاپن در صنعت آب و فاضلاب در کنار ظرفیت های علمی و نیروی انسانی ایران، می تواند در ارتقای دانش بخش آب و فاضلاب کشور و همچنین ارتقای بهره وری در این بخش بسیار مفید باشد؛ که در این راستا همکاری های مشترک دو کشور در بخش آب و فاضلاب گسترش خواهد یافت.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24