Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

به دلیل وجود الکل در باگاس که ماده اولیه کارخانه محسوب میشود، این ماده تا حدود کمی آتش زا بوده و با گرمتر شدن هوای خوزستان موجب به وجود آمدن این حادثه شده است که تدابیر مختلفی برای پیشگیری از وقوع آن در سال جاری و سالهای آتی در دست اقدام است؛ از جمله برپایی مکان های سرپوشیده برای نگهداری باگاس

آتش سوزی در «چکاپا»

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول گفت: یک آتش سوزی گسترده در کارخانه کاغذ پارس هفت تپه به وقوع پیوسته که به دلیل وسعت زیاد حریق زمان اطفای آن مشخص نیست.

عبدالحسین معظم فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه آتش سوزی در حوالی ساعت ۱۸ عصر امروز دوشنبه در بخشی از محوطه ذخیره نگهداری باگاس در کارخانه کاغذ پارس هفت تپه به وقوع پیوست که با وزش باد شدید آتش سوزی گسترش یافته است.

وی با بیان اینکه پس از وقوع این آتش سوزی گسترده ماموران آتش نشانی به همراه تجهیزات خود از شهرهای شوش، حر، الوان، شاوور و شرکت های اطراف به محل حادثه در کارخانه کاغذ پارس هفت تپه اعزام شده اند، افزود: دو خودروی سنگین و یک اکیپ شش نفره نیز از سوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان دزفول به محل این آتش سوزی برای عملیات مهار آتش اعزام شده اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول با اشاره به اینکه این حادثه آتش سوزی هیچ گونه تلفات جانی نداشته است، گفت: گستردگی این آتش سوزی بسیار زیاد است و با وجود اینکه ماموران آتش نشانی از شهرهای مختلف در حال مهار آن هستند اما هنوز هم این آتش سوزی ادامه دارد بنابراین زمان دقیق اطفای آن مشخص نیست و امکان دارد که چندین ساعت طول بکشد.

معظم فر ادامه داد: به صورت مکرر در حال تماس با همکاران مستقرخود در محل حادثه هستیم تا در صورت نیاز به کمک های بیشتر، تدابیر لازم اندیشیده شود هر چند تمام توان ما در آتش نشانی دزفول اعزام همین دو خودرو و اکیپ شش نفره بود.

به گزارش مهر، کارخانه کاغذ پارس هفت تپه بزرگترین کارخانه تولید کاغذ در کشور است.

اما در فضای مجازی در نامه ای که به عضو هیات مدیره چکاپا منتسب شده آمده است؛پیرو درج خبری در خبرگزاری مهر نیوز مبنی بر آتش سوزی در کارخانه کاغذ سازی پارس چند نکته برای اطمینان خاطر سهامداران شایان توجه است:
نخست: به دلیل وجود الکل در باگاس که ماده اولیه کارخانه محسوب میشود، این ماده تا حدود کمی آتش زا بوده و با گرمتر شدن هوای خوزستان موجب به وجود آمدن این حادثه شده است که تدابیر مختلفی برای پیشگیری از وقوع آن در سال جاری و سالهای آتی در دست اقدام است؛ از جمله برپایی مکان های سرپوشیده برای نگهداری باگاس
دوم: تمام کارخانه به ویژه محل نگهداری باگاس در شرکت از پوشش بیمه ای کامل برخوردار بوده و لذا هیچ نگرانی از بابت تأمین خسارتهای به جا مانده وجود ندارد.
سوم، کل مبلغ ریالی خسارتهای وارده از بابت رخداد این حادثه حدود 1500 میلیون ریال معادل 150 میلیون تومان برآورد و در اسرع وقت نسبت به دریافت آن از بیمه گر اقدام لازم و عاجل صورت خواهد گرفت.
چهارم به دلیل وسعت کارخانه و فاصله بین محل نگهداری باگاس و خط تولید کاغذ و خمیر ویرجین هیچگونه آسیبی به خط تولید و محصولات تولیدی در انبارها وارد نیامده است و لذا هیچ نگرانی از بابت وارد آمدن خسارتهای وارده وجود ندارد.
و سرانجام، آتش به طور کامل در دقایق و ساعات اولیه و با تلاش همکاران مجموعه و آتش نشانان شجاع شهرستان هفت تپه و شوشتر مهار شد و این اطمینان خاطر به سهامدارن محترم داده میشود که سودآوری شرکت کماکان از رشد مناسب خود برخوردار بوده و همکاران کارخانه با قدرت به کار خود ادامه می دهند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24