Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

٧ تفاهمنامه همکاری میان بخش خصوصی ایران و چین برای توسعه همکاری‌های تجاری و اقتصادی، زیرساختی و سرمایه‌گذاری در ایران امروز میان مسئولین و فعالان بخش خصوصی دو کشور به امضا رسید.

به گزارش تسنیم؛ همایش تجاری ایران و چین در سازمان توسعه تجارت برگزار شد و در پایان این همایش 7 تفاهمنامه میان بخش‌های خصوصی و دولتی ایران و چین به امضا رسید.

بنابراین گزارش 5 تفاهم صورت گرفته میان سازمانها و ارگانهای دولتی و خصوصی ایران و چین و دو تفاهم دیگر میان شرکتهای بخش خصوصی ایران و چین برای تولید و سرمایه‌‌گذاری مشترک در ایران به امضا رسید.

بنابر این گزارش توافقنامه ای بین سازمان توسعه تجارت ایران با شورای تشویق تجارت بین‌المللی چین و استان ججیانگ به امضا رسید که براساس آن دو کشور ایران و چین تلاش خود را برای ارتقای روابط تجاری و سرمایه‌گذاری به کار می‌برند.

براین اساس روابط اقتصادی دو کشور در 5 سال آینده توسعه خواهد داشت و چینی‌ها برای کمک به بخش‌های زیرساختی ایران همکاری می‌کنند که این تفاهمنامه توسط اسدالله عسگراولادی رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین به امضا رسید.

بنابر این گزارش تفاهمنامه دیگر توسط بخش خصوصی ایران (اتاق مشترک ایران و چین) و شورای توسعه تجارت چین به امضا رسید. تفاهمنامه دیگر با عنوان مرکز حکمیت اتاق ایران و چین با شورای تشویق بین‌الملل چین چین توسط حریری نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران به امضا رسید.

در این مراسم سازمان توسعه تجارت ایران و شورای تشویق بین‌الملل چین نیز تفاهم دیگری در ارتباط با توسعه همکاری‌های دو جانبه امضا کردند. در این مراسم همچنین دو تفاهمنامه میان شرکتهای بخش خصوصی ایران و چین در زمینه تولید لامپ‌های ال‌ای‌دی و ایجاد خط تولید وسایل آموزشی، کمک‌آموزش و تولید پروژکتور به امضا رسید.

در این مراسم یو‌آن رانگ جیانگ معاون کمیته دائمی کنگره خلق چین در استان ججیانگ و وانگ ژین‌ژن معاون رئیس شورای تشویق بین‌الملل چین (CCTIT) حضور داشتند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24