Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رئیس کمیسیون اقتصادی تجارت اورآسیایی گفت: مشورت های غیر رسمی بین کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اورآسیایی و ایران درباره موافقتنامه موقت تجارت آزاد در ماه ژوئن آغاز خواهد شد.

 آغاز مذاکرات ایران و اتحادیه اورآسیا بر سر موافقتنامه تجارت آزاد

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از آرمن پرس، رئیس کمیسیون اقتصادی تجارت اورآسیایی گفت: مشورت های غیر رسمی بین کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اورآسیایی و ایران درباره موافقتنامه موقت تجارت آزاد در ماه ژوئن آغاز خواهد شد.

پیشتر اعلام شده بود که به شورای اتحادیه اقتصادی اورآسیایی دستور داده شده تا مشورت ها با ایران درباره امضای موافقتنامه موقت در زمینه منطقه آزاد تجاری را آغاز کند.

ورونیکا نیکیشینا، در آستانه به خبرنگاران گفت: «برداشتن موانع تعرفه ای و غیر تعرفه ای از طریق امضای موافقتنامه موقت تجارت آزاد گام مهمی برای ما جهت آغاز همکاری ها با ایران است. اما تاکنون هیچ تصمیمی در خصوص این موافقتنامه تجاری اتخاذ نشده است. این تصمیمات بر اساس نتایج بررسی های گروه تحقیقاتی مشترک اتخاذ شده که به روسا ارائه شده و اگر این تصمیمات منافع جدی ای داشته باشد، ما دستورالعملی برای آغاز کارها دریافت خواهیم کرد.»

وی افزود، تصمیمی برای ایجاد یک طرح منحصر به فرد با ایران اتخاذ شده است. مذاکرات غیر رسمی با ایران درباره امضای احتمالی موافقتنامه موقت تجارت آزاد که مقدم بر یک موافقتنامه جامع و کامل خواهد بود، از نظر کاهش تعرفه های گمرکی کالاها به نفع ما خواهد بود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24