Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: براساس قراردادی که اخیراً با مرکز آموزش WIFI وابسته به اتاق بازرگانی اتریش منعقد شده است از هفته آینده کارشناسان این مرکز برای آموزش بازرگانان ایرانی به تهران می‌آیند.

 رئیس اتاق بازرگانی تهران خبر داد/ کارشناسان بازرگانی اتریش برای آموزش بازرگانان ایرانی به تهران می‌آیند

به گزارش خبرنگار بخش بازرگانی خبرگزاری تسنیم، مسعود خوانساری شامگاه امروز در ضیافت افطاری اتاق بازرگانی تهران با مدیران اتحادیه‌ها اظهار کرد: سال گذشته از نظر اقتصادی سال سختی را گذراندیم، اما در سالجاری پیش‌بینی‌ها از بهبود شرایط اقتصادی و دستیابی به رشد اقتصادی 4 تا 5 درصدی تا پایان سال را داریم.

وی افزود: فرصت خوبی بعد از برجام برای فعالان اقتصادی پیش آمده تا با گشایشی که در روابط با سایر کشورها به وجود آمده مشکلات موجود را حل کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی تهران ادامه داد: در شرایط فعلی مجلس اعتدالی سر کار آمده‌ و امیدواریم که مطالبات بخش خصوصی را از مجلس و دولت دریافت کنیم.

خوانساری تصریح کرد: با یک صدا شدن مطالبات بخش خصوصی امکان پیگیری این موضوعات از دولت و مجلس وجود دارد به طوری که دولت و مجلس اعلام آمادگی کرده‌ است تا اگر ما پیشنهادی به آنها ارائه دهیم پاسخگو باشند.

وی اظهار کرد: در اتاق بازرگانی تهران تلاش شده است تا مشکلات اقتصادی فعالان بخش خصوصی استخراج شود و در این ارتباط اطلاعیه‌ای با موضوعات و مشکلات مالیات تامین اجتماعی، دست‌اندازی دولت بر اقتصادی و بزرگ بودن دولت تهیه کرده و آن را به دولت ارائه دادیم.

رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: از فعالان بخش خصوصی تقاضا می‌شود تا همکاری و مشارکت خود را با اتاق بازرگانی افزایش داده تا از این طریق بتوانیم مطالبات، موانع و مشکلات موجود را از دولت پیگیری کنیم.

خوانساری ادامه داد: اتاق تهران آمادگی دارد تا پیشنهادات بخش خصوصی را مورد بررسی قرار دهد و آن را به دولت و مجلس ارائه کند.

وی تاکید کرد: در مرکز آموزش اتاق بازرگانی تهران فعالیت‌های متعددی آغاز شده است و براساس قراردادی که با کارشناسان WIFI اتریش منعقد شده است از هفته آینده به تهران می‌آیند تا با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم کار آموزشی خود را در ارتباط با فعالین تشکل‌ها آغاز کنند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24