Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مدیرعامل بانک ملت گفت: توانستیم در دادگاههای اولیه و عالی انگلستان حقانیت خود را به اثبات برسانیم.

مدیرعامل بانک ملت با بیان اینکه این بانک به خاطر تحریم های ظالمانه از خزانه داری انگلستان طلب خسارت چهار میلیارد دلاری کرده است ، گفت: توانستیم در دادگاههای اولیه و عالی انگلستان حقانیت خود را به اثبات برسانیم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما علی رستگار در آیین رونمایی از چک تایید شده بانک ملت افزود: دادگاه عالی انگلستان پذیرفته است که بابت تحریم ها به بانک ملت خسارت وارد شده و آنها موظف به پرداخت خسارت هستند و حالا از ما خواهان ارائه مدارک شده اند تا بتوانیم این مبلغ را مطالبه کنیم و انشاالله این کار را به انجام خواهیم رساند.

وی گفت: همچنین در حوزه بین الملل با کارگزاران مختلف سراسر دنیا ارتباطات بانکی را داریم و توانسته ایم بالاترین حواله را در سیستم بانکی انجام دهیم.

مدیر عامل بانک ملت با اشاره به تلاش این بانک برای خدمات رسانی بیشتر به مردم از طریق سیستم های الکترونیکی گفت: امروز خدمت چک تایید شده بانک ملت تقدیم مردم می شود تا خیال مشتری از هر دو سو بابت صدور و دریافت چک راحت شود.

وی گفت: این امر تحولی در عرصه بانکداری الکترونیکی خواهد بود و باعث کاهش چک های برگشتی خواهد شد.

رستگار با بیان اینکه تسهیلات دانشجویی برای انجام سفر به عتبات عالیات در بانک ملت یک میلیون تومان بود ، گفت : این مبلغ را به یک میلیون و 500 هزار تومان افزایش داده ایم.

مدیر عامل بانک ملت افزود: همچنین بانک ملت اولین بانکی است که تسهیلات ازدواج جوانان را به ده میلیون تومان افزایش داد و آن را به همه شعب خود ابلاغ کرده بود.

وی گفت: میانگین مطالبات معوق نظام بانکی کشور 12 و نیم درصد است که این رقم در بانک ملت به پنج و نیم درصد رسیده است و اگر بتوانیم این رقم را به چهار درصد برسانیم به استانداردهای جهانی نزدیک شده ایم.

افزایش 3 برابری تسهیلات بنگاههای کوچک و متوسط

مدیرعامل بانک ملت با بیان اینکه سال گذشته صدهزار میلیارد ریال به بنگاههای کوچک و متوسط در این بانک تسهیلات ارائه شد، گفت: امسال این رقم را به سه برابر افزایش خواهیم داد و اگر این بنگاهها قابلیت جذب داشته باشند می توانیم به چهار برابر برسانیم.

علی رستگار در آیین رونمایی از خدمت چک تایید شده بانک ملت افزود: سیاست بانک ملت در بخش اعتباری حمایت از توسعه و احیای بنگاه های کوچک و متوسط در سال 95 است و این را به عنوان یک دستور اعتباری به شبکه بانک ملت در سراسر کشور ابلاغ کرده ایم.

وی گفت: همه واحدهای بانک ملت موظفند در سراسر کشور به بنگاههای کوچک و متوسط تسهیلات دهند.

مدیرعامل بانک ملت با اشاره به فرمان ده ماده ای مقام معظم رهبری درباره اجرای اقتصاد مقاومتی گفت: این ده فرمان ایشان به عنوان استراتژی سال 95 به شبکه بانک ملت ابلاغ شده است و از همه همکاران این بانک خواسته ایم تمام دستورات ایشان را به طور کامل اجرا کند.

رستگار گفت: بانک ملت به عنوان بزرگترین بانک کشور ، پیشگام در پیاده سازی اقتصاد
مقاومتی و گوش به فرمان دستورات رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: بانک ملت در اجرای اقتصاد مقاومتی در طرح های بزرگ ملی مانند پالایشگاه آبادان حضوری فعال و جدی دارد.

مدیرعامل بانک ملت گفت : ما همچنین در طرح صباکنگان پارس جنوبی مشارکت کرده ایم تا با اجرای ان قدرت برداشت ایران از این میدان به اندازاه قطر برسد.

رستگار با بیان اینکه از سال گذشته در طرح ستاره خلیج فارس سرمایه گذاری و عاملیت آن را پذیرفته ایم، گفت: با اجرای این طرح کشور از ورود بنزین بی نیاز خواهد شد و گام بزرگی در اجرای اقتصاد مقاومتی بر داشته خواهد شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24