Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

فین استارز بزرگترین رویداد استارتاپ های مالی ایران، خاور میانه و شمال آفریقا است. در این رویداد استارتاپ ها٬ فرشتگان سرمایه گذار و صندوق های سرمایه گذاری جسورانه حضور خواهند داشت.

 اولین گردهمایی استارتاپ های بازار سرمایه ایران؛ استارتاپ های بازار سرمایه به نمایشگاه می آیند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، یکی از مهمترین بخش های نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، برگزاری رویدادی با عنوان Finstars است. فین استارز بزرگترین رویداد استارتاپ های مالی ایران، منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا است. در این رویداد صاحبان استارتاپ ها وصندوق های سرمایه گذاری جسورانه و فعالان اکوسیستم استارتاپی کشور، حضور خواهند داشت.

بخش های پیش بینی شده در این گردهمایی عبارت است از:

کانترهای استارتاپی: استارتاپ های حوزه مالی (بانک، بورس و بیمه) فرصت خواهند داشت تا در فیناستارز ۲۰۱۶ از کانترهای در نظر گرفته شده در این نمایشگاه برای معرفی فعالیت خود استفاده کنند.

صندوق های سرمایه گذاری جسورانه: صندوق های سرمایه گذاری جسورانه برای معرفی خدمات و پورتفولیوی خود در رویداد فین استارز غرفه هایی در اختیار خواهند داشت.

جلسات مربی گری : مربیان فین استارز ساعاتی از زمان خود را برای مشاوره اختصاص داده اند. این مربیان اشخاصی با سابقه در صنعت مالی، کسب و کاری و سرمایه گذاری کشور هستند.

جلسات خصوصی سرمایه گذاری: در این جلسات فضایی تعاملی برای فرصت های سرمایه گذاری ایجاد خواهد شد.

سخنرانی ها و میزگردهای تخصصی : فین استارز با دعوت از بزرگان صنعت مالی و بالاخص حوزه استارتاپی این صنعت، در تلاش است تا فضای اکوسیستم مالی را به نمایش بگذارد.

یادآور می شود: فین استارز 2016، میزبان بیش از 600 استارتاپ مالی ایران، منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا خواهد بود. علاوه بر این بیش از 10 صندوق سرمایه گذاری جسورانه نیز در این رویداد حضور خواهند داشت تا فرصت های سرمایه گذاری خود را معرفی کنند. در این رویداد، فضایی به مذاکرات خصوصی سرمایه گذاران و صاحبان استارتاپ های مالی ایرانی تخصیص داده شده است

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24