Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رئیس شورای مشترک بازرگانی ایران و ترکیه کفت: از فعالان اقتصادی و مردم خواسته می‌شود به هشداری‌های مقامات ایران توجه و برای حفظ سلامت مالی و جانی خود از سفر به ترکیه خودداری کنند.

فعالان اقتصادی فعلا از سفر به ترکیه خودداری کنند

رضا کامی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش بازرگانیخبرگزاری تسنیماظهار کرد: وضعیتی که اکنون در ترکیه شاهد هستیم غیرمترقبه است و به نظر نمی‌رسد این وضعیت اثرات اقتصادی بر همکاری‌های ایران با این کشور داشته باشد.

وی افزود: بر اساس تماس‌های صورت گرفته با این کشور نشان می‌دهد، قدرت دست دولت قانونی است و به کمک نیروهای مردمی توانسته است کودتای موجود را خنثی کند.

وی تصریح کرد: امیدواریم که با رفع مشکلات موجود این کشور بتواند دوباره روابط اقتصادی خود را با ایران و سایر کشور ها برقرار کند.

کامی بابیان اینکه شکست کودتا اثرات مثبتی بر وضعیت اقتصادی این کشور دارد گفت: حکومت فعلی با مقابله با کودتا ،بر اساس پشتوانه نیروهای مردمی خود نشان داد، جایگاه خود را در میان مردم دارد و باید انتظار داشت که دوباره روابط اقتصادی این کشور با سایر کشورها ازجمله ایران برقرار و گسترش یابد.

وی در خصوص بسته شدن مرز بازرگان و توقف پرواز از ایران به ترکیه گفت: بسته شدن مرز بازرگان امری ضروری بوده و زمانی که بی‌قانونی در این کشور وجود دارد، طبیعی است دولت ایران برای حفظ منافع ملی و امنیت خود دست به این کار بزند و اتفاقات ترکیه در کوتاه‌مدت اثرات منفی بر روابط اقتصادی دور کشور نخواهد داشت.

وی در خصوص سفر تجار و بازرگانان به ترکیه گفت: از فعالان اقتصادی و مردم خواسته می‌شود به هشداری‌های مقامات ایران توجه و برای حفظ سلامت مالی و جانی خود از سفر به ترکیه خودداری کنند.

کامی با بیان اینکه فعالان اقتصادی بردبار باشند و بر اساس شرایط روز اقدام کنند تأکید کرد: در شرایط فعلی ایستادن، تماشا کردن و دوراندیشی از هر اقدام دیگری برای فعالان اقتصادی مناسب‌تر است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24