Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مجمع امروز شرکت آذر آب چند خبر مهم برای سهامداران خود داشت...

مجمع آذرآب / تقسیم سود محدود و چند خبر با اهمیت

طاها حشمتی - مجمع امروز شرکت آذر آب چند خبر مهم برای سهامداران خود داشت. خبرنگار ما اخبار و تحولات مجمع آذرآب را این گونه روایت کرده است:

*شرکت در مناقصه های جدید و با اهمیتی شرکت کرده است

*افزایش سرمایه شرکت از محل سود انباشته در دستور کار قرار دارد

*افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی نه تایید و نه تکذیب می شود

*پروژه نیروگاه پارسیان تا چند ماه آینده به محض رسیدن مواد، شروع به کار خواهد کرد

*استفاده از فاینانس برای کاهش هزینه های مالی پیش گرفته شده است

* 37ریال سود به ازای هر سهم تقسیم شد

*مدیرعامل فاذر:اقدام به تاسیس چند شرکت زیرمجموعه کرده ایم و با چند سهامدار چینی برای ورود به این شرکت ها مذاکره نموده ایم

*مذاکراتی با شرکت های صاحب تکنولوژی اروپایی صورت گرفته است

*زمین گردشگری اراک روی میز فروش قرار دارد

خبر تکمیلی...

جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت صنایع آذرآب با حضور 63.09 درصد از سهامداران، اعضای هیات مدیره، مدیرعامل،بازرس قانونی و حسابرس مستقل برگزار شد.

در ابتدای جلسه فریبرز پرنا مدیرعامل شرکت گزارش هات مدیره را قرائت کرد و گفت: سالی که گذشت سالی سخت برای شرکت بود و ما توانستیم آن را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: در سال جدید در چند مناقصه جدید حضور یافته ایم و به عددهای سال 93 و 94 نزدیک شده ایم و در صورت رونق اقتصادی شرکت آمادگی برای پذیرش پروژه های جدید دارد.

وی در خصوص افزایش سرمایه شرکت عنوان کرد: سال گذشته تلاش کردیم تا افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات را داشته باشیم اما تلاش های ما به نتیجه نرسید و امیدواریم تا در سال جاری افزایش سرمایه از محل سود انباشته را داشته باشیم.

در ادامه دیدار نماینده سهامدار عمده و رئیس مجمع در پاسخ به سوال سهامداران در خصوص صدور مجوز افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها از جانب دولت گفت: این موضوع نه تایید و نه تکذیب می شود.

در ادامه بهمنش از اعضای هیات مدیره در پاسخ به سوال سهامداران مبنی بر مناقصه بیدبلند گفت: در این مناقصه آذرآب برنده نشده و مناقصه های جدید دیگری وجود دارد که شرکت اذرآب می تواند در آن ها شرکت کند و مطمئنا نتایج خوبی را به دنبال خواهد داشت.

وی درباره نیروگاه هرمزگان به سهامداران بیان داشت: سال های زیادی این نیروگاه راکد ماند و بانک ها هم نتوانستند به آن بودجه اختصاص دهند. در سال جاری تلاش می کنیم تا با استفاده از فاینانس این نیروگاه را فعال کنیم همچنان که چندین مذاکره با فاینانسورها انجام داده ایم. لازم به ذکر است که غیر از نیروگاه هرمزگان پیشنهادات بهتری هم داریم.

بهمنش درباره وضعیت وصول مطالبات به حاضرین در مجمع گفت: ما در چند ماهه اخیر از کارفرماها زیادی مطالبات دریافت کرده ایم. قرار بر این بود که نیروگاه پارسیان و یا مازندران سال گذشته شروع شود و به علت مسادل مالی امسال شروع شده و قسمتی از کارهای نیروگاه پارسیان وارد عمل شده و به زودی وارد خط آذرآب خواهد شد.

وی با اشاره گردشگری اراک بیان داشت: خاکبرداری این مجموعه انجام شده و تا مراحل خوبی پیش رفته است و در حال حاضر به دنبال سرمایه گذار هستیم و تنها مشکل آن همین موضوع است در غیر این صورت نیروگاه آماده است.

در ادامه جلسه گزارش حسابرس توسط محمد دلیرانی بازرس قانونی قرائت شد و در پاسخ به بند 5 جابری مدیر مالی شرکت گفت: این موضوع مورد اعتراض کارفرما قرار گرفته و تا پایان سال 95 پرونده را خواهیم بست.

وی در خصوص بند 6 عنوان کرد: این بند مربوط به شرکت فرعی آذرآب بوده و پیگیری ها وجود دارد.

جابری در پاسخ به بند 7 تاکید کرد: این بند مربوط به انحراف بودجه ای است و در جلسه مجمع عمومی شرکت مقرر گردید با توجه به بورسی شدن مجدد شرکت مذکور تمام اختیار آن به عهده شرکت خواهد بود.

در ادامه مهندس پرنا مدیرعامل شرکت تاکید کرد: زمین گردشگری روی میز فروش قرار دارد و در صورت فروشنده مناسب حتما به فروش خواهد رسید در ادامه باید گفت که نقد شوندگی سهام آذرآب بسیار بالا و دچار حباب نشده است و این مسئله بسیار مهم و مورد توجه است.

در پایان جلسه 37 ریال سود به ازای هر سهم تقسیم شد و این موضوع به تصویب مجمع عمومی عادی صاحبان سهام رسید.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24