Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مالک رحمتی پس از حدود سه سال حضور درگروه سرمایه گذاری سبحان از این شرکت فرابورسی رفت تا سکاندار جدید معاونت سازمان اقتصادی کوثر بنیاد شهید و امور ایثارگران شود.

مدیر عامل سرمایه گذاری سبحان تغییر کرد

مالک رحمتی مدیر عامل سرمایه گذاری سبحان با حکم محمد رضا اسکندری مدیر عامل و عضو هیات مدیره سازمان اقتصادی کوثر، به سمت معاون توسعه منابع و پشتیبانی این سازمان انتخاب شد.

در حکم ابلاغی آمده است: با عنایت به هماهنگی و نظر مثبت نماینده محترم ولی فقیه، معاون رییس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و نظر به تعهد، سوابق و تجارب ارزشمند، جنابعالی را به سمت «معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان اقتصادی کوثر» منصوب می نمایم.

رحمتی یکی از دانش آموختگان دانشگاه امام صادق(ع) است که پس از سوابق متعدد مدیریتی در وزارت کشور هفت سالی در سازمان اقتصادی کوثر بنیاد شهید بر صندلی مدیرعاملی گروه سرمایه گذاری صنایع و معادن و گروه سرمایه گذاری سبحان تکیه داشت.

رحمتی در عین حال چهار سال مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توسعه صنایع و معادن کوثر و همچنین تجربه ریاست هیات مدیره شرکت سیم و کابل تبریز را نیز در کارنامه خود ثبت کرده است.

در زمان مسئولیت وی به عنوان مدیر عامل گروه سرمایه گذاری سبحان ، نخستین بار این شرکت در فرابورس ایران پذیرش و عرضه اولیه سهام شد که با استقبال مردم از سهام این شرکت روبرو بوده است و در حال حاضر حدود سه هزار نفر سهامدار دارد .

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24