Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

بانک ملت با ارسال اطلاعیه اصلاحی جدید به سایت کدال در ساعات پایانی دیروز، مصوبه تاریخ ۴ مرداد هیات مدیره خود را اصلاح و نام علی رستگار مدیرعامل معزول و بازداشت شده بانک ملت را از لیست اعضای هیات مدیره این بانک حذف کرد.

نام رستگار از هیات مدیره بانک ملت خط خورد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درپی خبررسانی دیروز خبرگزاری ها از ابقای علی رستگار مدیرعامل معزول و بازداشت شده بانک ملت در هیات مدیره این بانک بر اساس تصمیم 4 مرداد هیات مدیره بانک که در سایت کدال هم درج شده بود، عصر روز گذشته بانک ملت اصلاحیه جدیدی را برای درج در سایت کدال ارسال کرد و در این اصلاحیه نام علی رستگار از اعضای هیات مدیره حذف شده است.

برای مشاهده اطلاعیه اصلاحی بانک ملت در سایت کدالاینجا را کلیک کنید.

خبرگزاری تسنیم دیروز گزارش داده بود، بر اساس تصمیم هیئت مدیره بانک ملت در تاریخ 4 مرداد 95، علی رستگار سرخه‌ای مدیرعامل مستعفی بانک ملت که به دلیل افشای فیش حقوقی نجومی از سمت خود استعفا داده و پس از آن از سوی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل مفاسد اقتصادی بازداشت شده بود، همچنان همچنان در ترکیب اعضای هیات مدیره این بانک قرار دارد.

درپی انتشار این خبر،روابط عمومی بانک ملت نیز اعلام کرد: علی رستگار در سال 92 با حکم صادره از سوی شرکت سرمایه گذاری صبا تامین (سهامی عام) بعنوان نماینده این شرکت در هیات مدیره بانک ملت منصوب شده است و تا زمان معرفی نماینده جدید همچنان عضو هیات مدیره این بانک خواهد بود.

درپی جوابیه بانک ملت،یک منبع آگاه در شرکت صبا تامین هم گفت: عضو جایگزین رستگار در هیئت مدیره بانک ملت برای طی مراحل تایید صلاحیت حرفه‌ای به بانک مرکزی معرفی شده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24