Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

اودر پاسخ به برخی سوالات در خصوص مراوده با بانک های خارجی وتاسیس شعب خارجی بانک هم پاسخی با چاشنی ان شاالله داد...

پاسخ یک کلمه ای مدیرعامل بانک خاورمیانه درباره برخی گمانه زنی ها

ستاره شهریاری - مجمع عمومی فوق العاده بانک خاورمیانه با حضور ٧٥.٨ درصدی تشکیل جلسه داد،بانک خاورمیانه طبق طرح ارایه شده سرمایه خود را از ٤هزارمیلیارد ریال به ٥هزار میلیارد معادل ٢٥ درصد افزایش داد.

افزایش سرمایه مذکور از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی خواهد بود. هدف از افزایش سرمایه، افزایش سرمایه بانک و برخورداری از امتیازات افزایش حد دارایی های ثابت و برخورداری از امتیازات این حد و در صورت لزوم برای گشایش شعب جدید بوده است.

سود تقسیمی در مجمع عادی سالانه معادل ٢٥ تومان تصویب شد اما با توجه به برنامه افزایش سرمایه توزیع نگردید تا تعیین تکلیف افزایش سرمایه بنابراین با توجه به صورت جلسه مجمع فوق العاده سود مذکور در افزایش سرمایه مصروف می گردد.

نتیجتا بر اساس پیش بینی ای که اعلام گردید این افزایش سرمایه ظرف مدت سه ماه ثبت خواهد گردید.

با توجه به اظهارات صورت گرفته اعلام شد اهداف افزایش سرمایه در بانک ها قدری متفاوت از سایر بنگاه های اقتصادی است چراکه بانک ها برای تامین نقدینگی از ظرفیت سپرده ها استفاده می کنند که بانک خاورمیانه طبق پیش بینی برای سال مالی٩٥ برنامه جذب ١٥٠٠ میلیارد تومان سرمایه جدید دارد.بنابراین افزایش سرمایه در مورد بانک ها با اولویت بالا بردن منابع مالی صورت نمی گیرد بلکه به منظور استفاده از مزایای دیگری است که در اهداف افزایش سرمایه ذکر شد.

قبل از افزایش سرمایه سود هر سهم برای سال مالی ٩٥ در بانک خاورمیانه معادل ٤٠ تومان پیش بینی شد که با سرمایه جدید این سود حدود ٣٥ تومان خواهد شد که در سه ماهه این بانک توانسته ٢٤ درصد از سود پیش بینی شده را محقق کند و در صورتی که این روند ادامه پیدا کند سود هر سهم طبق پیش بینی محقق خواهد شد.

عقیلی مدیر عامل بانک خاورمیانه در حاشیه مجمع به سوالات سهامداران پاسخ گفت. وی اعلام کرد:درخواست هایی برای صدور اوراق بدهی از طریق بازار سرمایه اظهار داشتیم که ضامن آن بانک خاورمیانه خواهد بود. 

او گفت: همچنین سپرده های ارزی خوبی در بانک داریم و بانک خاورمیانه در شرایط خوبی است. وی همچنین اظهار داشت:روابط با بانک های خارجی در حال بهبودی است. اودر پاسخ به برخی سوالات در خصوص مراوده با بانک های خارجی وتاسیس شعب خارجی بانک هم پاسخی با چاشنی ان شاالله داد. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24