Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که هیچ عزتی بالاتر از این نیست که کشوری با ۶ قدرت جهان صحبت کند، گفت: ثمره مذاکره با قدرت‌های جهان سرافرازی ایران و هموار شدن ورود کشور به بازارهای جهانی بود.

 آخوندی: هیچ عزتی بالاتر از صحبت کردن با ۶ قدرت جهان نیست

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عباس آخوندی با اشاره به مذاکرات ایران با 6 قدرت جهانی اظهار کرد: آنچه رخ داد از یک سو رفع مخاطره و از سوی دیگر بازگشایی و کاهش هزینه مبادله تجاری ایران بود.

وی با بیان این‌که باید بتوانیم از طریق همکاری و از طریق حضور فعال در بازار جهانی و دیپلماسی اقتصادی سهم ملت ایران را از بازار تجارت جهانی به دست آوریم، تصریح کرد: یک بخش این هدف در غالب سیاست خارجی رخ می‌دهد مثل فعالیت‌های دولت برای تسهیل ورود به بازار جهانی و تلاش‌هایی که دولت در جهت کاهش هزینه مبادلات ایران در سطح جهانی داشت.

وی با اشاره به این‌که هزینه بسیار زیادی را از تحریم متحمل شده‌ایم، افزود: قطعا آنجایی که پای عزت و سرافرازی باشد هر هزینه‌ای را پرداخت می‌کنیم. هیچ هزینه‌ای بیشتر از هزینه جنگ نبود اما ملت ایران با شهدا، جانبازان و ایثارگرانش آن را پرداخت، با این حال تدبیر حکم می‌کند تا جایی که بتواینم از پرداخت هزینه پرهیز کنیم و با حفظ عزیت هزینه مبادله را کاهش دهیم.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: آنچه در دولت تدبیر و امید انجام شد آن بود که با حفظ موقعیت عزت و اقتدار ایران توانستیم راه ورود کشور را به بازارهای جهانی هموار و هزینه مبادلات ایران با جهان را کاهش دهیم.

آخوندی گفت: هیچ عزتی بالاتر از این نیست که کشوری به تنهایی روبروی 6 قدرت بزرگ جهانی می‌نشیند و با آنها صحبت می‌کند، این به رسمیت شناختن قدرت ایران است.

وی یادآور شد:محصول این مذاکرات سرافرازی برای ایران بود که ثمره راهنمایی‌های رهبری و مجاهدت کسانی است که در راه آزادی ایران تلاش کردند و اکنون نوبت باقی اعضای دولت است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24