Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

اداره نظارت بر ناشران فرابورسی دلیل توقف نماد معاملاتی بانک دی از ۲۹ تیرماه امسال را اعلام و تاکید کرد برای بازگشایی نماد این بانک ارائه اطلاعات و صورتهای مالی ۳ ماهه منتهی به تاریخ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ضروری است. بانک دی که چند ماهی است با سرپرست هدایت می شود، مجمع عمومی سالانه را برگزار کرده اما نماد این شرکت در تالار فرابورس نزدیک به ۲ ماه متوقف مانده است.

شرط بازگشایی نماد بانک دی

به گزارش پایگاه خبریدنیای بانک، سرپرست بانک دی در آخرین اظهارنظر در پاسخ به این سوال که بازگشایی نماد معاملاتی بانک در فرابورس چه زمانی خواهد بود؟ اظهار کرد: همان گونه که مطلعید بازگشایی نماد شرکت‌ها مطابق ضوابط و مقررات و از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام می‌شود و اعلام زمان بازگشایی نماد در حیطه اختیارات بانک نیست.

عاطفی فر اظهار کرد: پس از برگزاری موفق مجمع عمومی عادی سالیانه بانک دی در 31 تیرماه 1395 و تصویب صورت‌های مالی بانک، مقرر شد پرداخت سود سهام سال مالی 94 که به میزان 120 ریال به ازای هر سهم به تصویب مجمع عمومی عادی سالیانه بانک رسیده بود از اواسط مهرماه آغاز شود که این امر با تلاش همکارانم در بانک دی حدود دو ماه زودتر انجام شد.

وی با بیان اینکه آغاز پرداخت سود سهام سال 94 زودتر از زمان مقرر در راستای تکریم سهامداران بانک است، ادامه داد: با تلاش همکاران معاونت مالی و امور سهام بانک، از اواخر مرداد ماه به تدریج پرداخت سود سهام آغاز شده و نهایتاً تا 10 روز آینده سود همه سهامداران حقیقی که اطلاعات حساب خود را تاکنون برای این بانک ارسال کرده‌اند، واریز خواهد شد. سایر سهامداران نیز می‌توانند با مراجعه به سایت بانک دی، بخش سهامداران، نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام و اطلاعات حساب بانکی خود را ارسال کنند تا در اسرع وقت سود سهام ایشان نیز پرداخت شود.

خاطر نشان می سازد که مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام بانک دی روز پنجشنبه 31 تیرماه 95 با حضور حدود 76 درصد سهامداران برگزار شد که در نهایت سهامداران افزون بر تصویب صورت‌های مالی سال 94 به تقسیم سود به میزان هر سهم 120 ریال رای مثبت دادند. علیرضا عاطفی فر، که از اردیبهشتماه امسال جانشین احمد شفیع زاده، مدیرعامل این بانک شده و هنوز سرپرست این بانک محسوب می شود، در مجمع عمومی بانک دی اعلام کرد: بانک دی امروز با تحقق کاملEPSو مقدار بیشتری سود پیش‌بینی شده برای سال 94 گام بلند در مسیر رشد خود برداشت و پیامی مثبت به سهامداران ارائه کرد. خوشبختانه اکنون بانک دی با دارا بودن سهم 1.8 درصدی از نقدینگی کل کشور در جایگاه 56 از صد شرکت برتر کشور قرار دارد.

سرپرست بانک دی همچنین با ارائه آماری از میزان رشد سپردها و تسهیلات بانک به رعایت بهداشت اعتباری به عنوان یکی از اصول راهبردی بانک دی اشاره کرد و افزود: بانک دی همواره در راستای صیانت از سرمایه‌های سهامداران و مشتریان، خود را ملزم به رعایت بهداشت اعتباری و مراقبت از تسهیلات ارائه شده می‌داند و اقدامات مختلفی از جمله رصد و کنترل روزانه تسهیلات پرداخت شده و تعهدات ایجاد شده از طریق گزارشگیری از نرم افزار جامع بانک و مطابقت با ضوابط جاری بانک را در دستور کار دارد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24