Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

صبح امروز یک بالگرد اورژانس در حین یک ماموریت در جاده هراز سقوط کرد و یکی از سرنشینان آن کشته شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت؛ یک فروند بالگرد اورژانس ۱۱۵ مازندران که صبح امروز برای انتقال مصدومین سانحه منطقه گزنک در هراز در هنگام فرود به دلیل گرد و غبار فراوان و کاهش دید با ستون برق جاده برخورد کرد دچار سانحه شد و در این سانحه تکنیسین اورژانس ۱۱۵ مازندران به شهادت رسید .

این بالگرد اورژانس مازندران قبل از انتقال مصدومین به داخل بالگرد دچار سانحه شد و بر اساس گزارشات اولیه خلبان و کمک خلبان این بالگرد سالم هستند.دکتر جان بابایی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: از 4 خدمه و تکنسین اورژانس بالگردی که صبح امروز دچار سانحه شد، سه خدمه شامل خلبان و کمک خلبان و یک تکنسین اورژانس دچار آسیب سطحی شدند و حال آنان مساعد است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران که در محل سقوط بالگرد حضور دارد ضمن تسلیت شهادت یکی از تکنسین های بالگرد اورژانس مازندران ، گفت: از 4 خدمه و تکنسین اورژانس بالگردی که صبح امروز دچار سانحه شد، سه خدمه شامل خلبان و کمک خلبان و یک تکنسین اورژانس دچار آسیب سطحی شدند و حال آنان مساعد است.

پیام تسلیت معاون درمان وزارت بهداشت در پی سقوط بالگرد اورژانس

در پی سقوط یک فروند بالگرد اورژانس در حین انجام ماموریت، در منطقه گزنک جاده هراز و به شهادت رسیدن تکنیسین اورژانس این بالگرد، محمد آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

باز هم خدمتگزاری از حوزه سلامت، در مسیر خدمت به مردم، جان خویش را از دست داد.

خبر سقوط بالگرد اورژانس 115 و درگذشت شهادت گونه یکی از همین خدمتگزاران خط اول سلامت کشور، خانواده سلامت کشور را سوگوار ساخت.

ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده تکنسین اورژانس مازندران و جامعه سلامت کشور از خداوند منان برای آنان, صبر جمیل مسئلت دارم و اطمینان دارم توفیق خدمت به خلق ، آن عزیز را در زمره مجاهدان قرار داده است.

دکتر محمد آقاجانی
معاون درمان

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24