Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه در پسابرجام شرایطی به وجود آمده که امروز در دریا هیچگونه محدودیتی نداریم و همه تحریم‌ها به کلی از بین رفته است، گفت: ۹ پیشنهاد بزرگ سرمایه‌گذاری برای فازهای جدید بندر شهید رجایی دریافت کرده‌ایم.

 معاون وزیر راه خبر داد/ تحریم دریایی نداریم/ ارائه ۹ پیشنهاد بزرگ سرمایه‌گذاری در بندر شهید رجایی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد سعیدنژاد با اشاره به شرایط پسابرجام و لغو تحریم‌ها اظهار کرد: تحریم‌ها لطمات اقتصادی زیادی به کشور وارد کرد و باید در فضای جدید (پسابرجام) شرایط را تغییر دهیم.

وی با بیان اینکه در دوران تحریم محدودیت‌ها برای خطوط کشتیرانی خارجی جهت دسترسی به بنادر ایران و تامین تجهیزات وجود داشت، گفت: در حال حاضر در دریا هیچگونه محدودیتی نداریم و محدودیت‌ها به کلی از بین رفته به طوری که کشتی‌های ایرانی آزادند به هر نقطه جهان بروند.

سعید‌نژاد با بیان این که در حوزه بیمه نیز هیچگونه محدودیتی نداریم، افزود: در تامین تجهیزات بندری نیز شرکت‌های بزرگ به لحاظ قیمت، زمان و کیفیت در حال رقابت با هم هستند تا تجهیزات خود را به ما بفروشند. سیاست ما در این حوزه حمایت از صنایع داخلی است به طوری که هیچ خریدی انجام نمی‌شود مگر اینکه سهم تولید داخل و انتقال فناوری با تایید وزارت صنعت در آن لحاظ شود.

معاون وزیر راه همچنین از پیشنهاد شرکت‌های کشتیرانی و اپراتورها برای سرمایه‌گذاری در بنادر ایران خبر داد و گفت: ما از این سرمایه‌گذاری‌ها حمایت می‌کنیم و در این راستا 9 پیشنهاد سرمایه‌گذاری مشخص و بزرگ برای فازهای جدید شهید رجایی دریافت کرده‌ایم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24