Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیرعامل تامین سرمایه ملت، افتتاح حساب امانی و ترانسفر مالی مبالغ مستقیم از طریق سیستم بانکی را از الزامات مهم جذب سرمایه گذاران خارجی در کشور دانست.

 ٢ الزام مهم برای ورود سرمایه گذاران خارجی به بورس

علی قاسمی ارمکی مدیرعامل تامین سرمایه ملت در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) گفت: شرکت های تامین سرمایه برای ورود منابع سرمایه گذاران خارجی به بازار سرمایه اقداماتی انجام داده اند تا بتوانند مدیریت دارایی سرمایه گذاران خارج از کشور را انجام دهند؛ اما هنوز مقدمات و تدابیر دیگری نیز نیاز است که باید بستر آن فراهم شود.

وی افزود: در بخش ترانسفر مالی مبالغ مستقیم از طریق سیستم بانکی به داخل ایران اگرچه وضعیت نسبت به گذشته بهتر شده است اما هنوز در برخی کشورها برای انتقال مبالغ موانعی وجود دارد که در صورت برطرف شدن، جذب سرمایه گذار خارجی اتفاق خواهد افتاد .

به گفته قاسمی ارمکی درخصوص حساب امانی برای سرمایه گذاران هم در حال حاضر امکان ایجاد این حساب از سوی شرکت های تامین سرمایه و کسانی که در مدیریت دارایی فعالیت دارند، وجود ندارد و سازمان بورس می تواند با همکاری بانک مرکزی این مشکل را برطرف کند.

وی با بیان اینکه جذب سرمایه گذار خارجی به صورت مستقیم و غیر مستقیم صورت می گیرد، تصریح کرد: تمام سرمایه گذاران خارجی که قصد دارند وارد ایران شوند برای سهامدار شدن ابتدا باید مورد راستی آزمایی قرار بگیرند و برنامه کسب و کار و طرح های توجیهی خود را ارائه کنند.

مدیرعامل تامین سرمایه ملت ادامه داد: در این راستا شرکت های تامین سرمایه ، وظیفه راستی آزمایی و دریافت و بررسی طرح های توجیهی را برای سرمایه گذاران خارجی ایفا خواهند کرد .

قاسمی ارمکی در پایان ابراز امیداوری کرد: صندوق های سرمایه گذاری خارج از کشور بتوانند مبالغ سرمایه گذاران را جمع آوری و در بازار سرمایه سرمایه گذاری کنند

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24