Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

عبدالمحمود ضرابی مدیر عامل بیمه کارآفرین از تمایل کشور های اروپایی برای خرید سهام بیمه کارآفرین خبر داد و گفت: هیئت های بیمه ای اروپایی برای انجام عملیات اتکایی بیمه ای مذاکرات خوبی با بیمه کارآفرین انجام داده اند...

تقسیم سود محدود یک بیمه ای

مجمع فوق العاده بیمه کارآفرین با حضور بیش از ٧٩ درصد از سهامداران به منظور تقسیم سود و تعیین پاداش هیئت مدیره تشکیل جلسه داد .

علی آزاد ریئس هیئت مدیره بیمه کارآفرین به منظور راضی کردن سهامداران برای تقسیم حداقل سودگفت: توانمندی مالی بیمه به عدد١٣٠ رسیده است.شرکت برای رضایت مشتریان با حداقل حق بیمه و ارائه خدمات پرداخت خسارت سریع اهتمام دارد .

وی ادامه داد:شرایط نامساعد اقتصادی تاثیر خود را در صنعت بیمه داشته است و بر مبنای تعهدات شرکت به بیمه مرکزی موظفیم تا سرمایه شرکت را به٢٥٠ میلیارد تومان ارتقا دهیم.تاکنون توانستیم طبق آخرین افزایش سرمایه انجام شده که تاخیر در ثبت آن منجر به تشکیل این جلسه شد سرمایه شرکت را ١٥٠ میلیاردی کنیم. بنابراین پیشنهاد ٦٣ میلیون پاداش برای اعضای هیئت مدیره به صورت ناخالص و پرداخت حداقل سود یعنی ١٤ ریال را داریم .

تقسیم ١٤ریال با اعتراضاتی همراه بود که نهایتا تصویب شد .

با توجه به اظهارات آزاد نباید انتظار تقسیم سود بالایی را در مجمع سال آینده بیمه کار آفرین انتظار داشت .

ضرابی در تکمیل صحبتهای آزاد افزود:تلاش بسیار کردیم تا افزایش سرمایه پیش از مجمع عادی به ثبت برسد اما متاسفانه این موضوع میسور نبود و تقسیم سود به این مجمع موکول شد .

وی گفت : طبق مصوبه دولت سرمایه بیمه ها باید٤٠٠ میلیارد تومان باشدو برای رسیدن به این سرمایه مجبور به تقسیم حداقل سود هستیم .اما تاکنون توانستیم دارایی های خوبی را در اختیار داشته باشیم که به نفع سهامداران است. بیمه کارآفرین سهامدار ٧.٥ درصدی بانک کارآفرین است و املاک خوبی در سایر استان هادر اختیار دارد که این ها ارزش سهم را بالا می برد.همچنین توانسته ایم در شش ماهه ٤٣٠ میلیارد تومان فروش داشته باشیم که این رقم نسبت به مشابه سال قبل ٢٥ درصد رشد داشته است. وضعیت شرکت خوب است و تاکنون مذاکرات خوبی برای همکاری با شرکت های بیمه ای اروپایی داشتیم که نشان از اعتبار خوب این شرکت بیمه است، برای اینکه بتوانیم به برنامه های بین الملی ورود کنیم باید سرمایه شرکت از شرایط خوبی برخوردار باشد .

در پایان، مجمع پس از اعتراضاتی به نحوه تقسیم سود رای به تقسیم ١٠ درصد ازسود قابل تقسیم سال ٩٤ دادوسهامداران با دریافت ١٤ ریال سود نقدی به ازای هر سهم مجمع را به پایان بردند .

مجمع امروز بیمه کارآفرین ٦٣ میلیون تومان پاداش برای اعضای هیئت مدیره و مبلغ ١ میلیون تومان ماهانه حق حضور اعضای غیر موظف را نیز تصویب کرد.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24