Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

سفیر فرانسه در ایران به اتفاق هیات همراه از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد بازدید و درخصوص احداث ترمینال پروازهای خارجی. در مشهد مقدس ابراز آمادگی کرد.

 فرانسوی‌ها فرودگاه مشهد را توسعه می‌دهند

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،فرانسوا سنمو سفیر و مسئول هیات دیپلماتیک کشور فرانسه در ایران، در جلسه کاری بامدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضویکه با محوریت مشارکت کشور فرانسه در احداث ترمینال پروازهای خارجی و زیر ساخت های فرودگاهی در مشهد مقدس برگزار شد؛‌ گفت:پس از سفر رئیس جمهور ایران به فرانسه بستری مناسب برای همکاری های مشترک در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و تجاری فراهم شده است و طرح توسعه ی فرودگاه مشهد و پایانه ی خارجی آن نیز یکی از اولویت های دولت مطبوع ما است.

وی افزود: تبادل هیات های تجاری، استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی، و تسهیل در صدور ویزا برای متقاضیان سفر به دو کشور، در راستای توسعه ی مناسبات اقتصادی در دستور کار قرار دارد.

سِمنو در خصوص آمادگی کشور فرانسه برای انعقاد قرار داد توسعه فرودگاه مشهد گفت: برای به سرانجام رسیدن این پروژه آمادگی کامل و اراده ای محکم داریم.

محمد باقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: مشهد مقدس پایتخت معنوی و مذهبی ایران اسلامی است و به برکت وجود مضجع شریف حضرت رضا علیه السلام و بعنوان یکی از قطب های اقتصادی و فرهنگی کشور، سالانه میزبان میلیونها زائر و مسافر است.

ویافزود: فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد دومین فرودگاه پرتردد ایران اسلامی است، و سالیانه محل نشست و برخاست بالغ بر ۷۰ هزار پرواز، و جابجایی حدود ۹ میلیون و پانصد هزار مسافر است.

قاسم زاده با اذعان بر رشد ۲۰ درصدی سالیانه ی پروازها و میزان اعزام و پذیرش مسافرین، خاطر نشان کرد:

با توجه به نیاز روزافزون مردم برای استفاده از ظرفیت های فرودگاه مشهد، ما مشتاقانه و بدون اتلاف زمان در پی توسعه ی زیر ساخت ها و افزایش ظرفیت پروازی هستیم.

وی افزود: ما سود متناسب با سرمایه گذاری را در فرودگاه مشهد تضمین می کنیم و امیدواریم هر چه زودتر شرایط برای انعقاد قرارداد نهایی در خصوص احداث ترمینال پروازهای خارجی در فرودگاه مشهد مساعد شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24