Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

تولید ۱۳ مدل خودروی سنگین در آبان ماه امسال متوقف شد.

 تولید ۱۳ خودروی سنگین متوقف شد

به گزارش ایسنا، ‌ در این مدت تولید کامیون کمپرسی بنز LK۲۶۲۴ شرکت ایران خودرو دیزل با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از دو دستگاه در آبان ماه سال گذشته به صفر رسید.

همچنین تولید کامیون باری بنز L۲۶۲۴ به عنوان دیگر محصول ایران خودرو دیزل نیز ۱۰۰ درصد کاهش داشته و از شش دستگاه در آبان ۱۳۹۴ به صفر کاهش یافت.

در این مدت تولید سه محصول شرکت زامیاد شامل کامیون کشنده تک محور ۲*۴، کامیون کشنده دو محور ۶*۴ و کامیون کمپرسی دو محور ۶*۴ نیز با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و به ترتیب از یک، یک و یک دستگاه در آبان ماه سال گذشته به صفر رسید.

آبان ماه امسال تولید دو کامیونت فوتون ۸T و ۶T AUMARK شرکت سایپا دیزل نیز ۱۰۰ درصد کاهش یافته و به ترتیب از ۱۰۸ و ۱۲۶ دستگاه در آبان ۱۳۹۴ به صفر کاهش یافت. همچنین تولید کامیون کاویان K۱۱۹ شرکت کاریزان خودرو ساوه نیز با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از پنج دستگاه در آبان ماه سال گذشته به صفر رسید.

تولید کامیونت کاویان K۳۷۵ و کامیون کاویان K۲۱۹ شرکت کاریزان خودرو ساوه نیز ۱۰۰ درصد کاهش یافته و به ترتیب از دو و دو دستگاه در آبان ۱۳۹۴ به صفر کاهش یافت. در این مدت تولید کامیونت کاویان K۱۰۶GL شرکت کاریزان خودرو قزوین نیز با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از پنج دستگاه در آبان ماه سال گذشته به صفر رسید.

تولید کامیونت شیلر ۶ بهمن دیزل نیز ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۱۲ دستگاه در آبان ۱۳۹۴ به صفر رسید. همچنین تولید کشنده اسکانیا G۴۰۰ شرکت ماموت دیزل نیز با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۱۵ دستگاه در آبان ماه سال گذشته به صفر رسید.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24