Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیرعامل سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات گفت:ما به دنبال حمل و نقل ترکیبی هستیم که گل گهر، چادر ملو، معاون و فلزات، سرمایه گذاری امید، کشتی رانی در این بخش کمک خواهند نمود.عصاری گفته که بهره مالکانه در گذشته رقم بالایی بوده و تا ٣٠درصد مبلغ فروش بوده است که نهایتا به ٢٠درصد فروش و به صورت شناور بر اساس محصول نهایی رسیده است اما ما از اصحاب رسانه نیز می خواهیم به گوش مسئولان برسانند برای بودجه ٩۶ حق انتفاع و بهره مالکانه تا ٣٠درصد از میزان کنونی کاهش یابد و این عدد دریافتی بازهم زیاد است...

غول های معدنی ایران با لیدری معادن و فلزات و کشتیرانی حمل و نقل ترکیبی می زنند/بازهم درخواست کاهش بهره مالکانه

به مناسبت سالروز پذیرش و عرضه سهام سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات امروز زنگ معاملات بازار سهام توسط مدیرعامل این هلدینگ معدنی به صدا درآمد.

عزیز الله عصاری مدیر عامل سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات صبح امروز در تالار شیشه ای درباره آخرین وضعیت این هلدینگ معدنی گفت:تلاش کرده ایم که روی بحث استراتژی شرکت تجدید نظری داشته باشیم.همچنین روی موضوع حاکمیت شرکتی توسعه معادن و فلزات اقدام کرده ایم. در این حال کمیته حسابرسی را قوت بخشیده و حسابرسی داخلی ایجاد کرده ایم و نظارت بر پرونده های حقوقی هم بیشتر شده است.از طرفی کنترل پروژه ها برای شرکت بسیار مهم است و مباحث مربوط به کنترل پروژه در معاونت اقتصادی و مالی و معاونت برنامه ریزی انجام می شود.

وی از ایجاد صندوق بازارگردانی با همکاری تامین سرمایه آرمان خبر داد و گفت:برای بازار گردانی برخی از شرکت های زیر مجموعه صندوق بازارگردانی در حال تشکیل است که با کمک تامین سرمایه آرمان راه اندازی خواهد شد.

عصاری گفت:در بخش آهن و فولاد زنجیره صنایع معدنی کامل شده و به همین دلیل شرکت وارد بخش های دیگر مانند مس و طلا شده است که در این خصوص با سازمان زمین شناسی نیز جلساتی داشته ایم. همچنین ما به دنبال حمل و نقل ترکیبی هستیم که گل گهر، چادر ملو، معاون و فلزات، سرمایه گذاری امید، کشتی رانی در این بخش کمک خواهند نمود.

مدیر عامل ومعادن افزود: برای شرکت گهر زمین هم بازدیدی برگزار کرده ایم که راه اندازی دو خط در بزرگترین ذخیره معدنی کشور قطعی شده است و 10میلیون تن کنسانتره و 10میلیون تن گندله نیز در حال راه اندازی و اجرا است. همچنین فولاد خراسان پتانسیل خوبی دارد که از فولاد ارفع نیز بررگتر بوده و تا آخر سال فولاد سازی و گندله آن راه اندازی می شود. حال آن که گهر زمین برای ورود به بورس اقدام نموده است.

به گفته وی؛ 10هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت های سرمایه پذیر در حال انجام است که 80درصد آن تامین شده و20درصد آن باقی مانده است . شهرک کردستان هم با ظرفیت 675هزار تن کنسانتره و گندله همدان به میزان 550تن تا آخر امسال به بهره برداری می رسد. همچنین 1میلیون تن فولاد خام چادر ملو و تولید گندله 3.6به 4میلیون تن و نیروگاه 500مگاواتی سیکل ترکیبی و تامین آب از شبکه فاضلاب و طرح توسعه کک طبس امسال به بهره برداری می رسند.

مدیرعامل بزرگترین هلدینگ معدنی بورس در خصوص بهره مالکانه هم گفت: بهره مالکانه در گذشته رقم بالایی بوده و تا 30درصد مبلغ فروش بوده است که نهایتا به 20درصد فروش و به صورت شناور بر اساس محصول نهایی رسیده است اما ما از اصحاب رسانه نیز می خواهیم به گوش مسئولان برسانند برای بودجه 96 حق انتفاع و بهره مالکانه تا 30درصد از میزان کنونی کاهش یابد و این عدد دریافتی بازهم زیاد است.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24