Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

شرکت گز سکه که روز آینده به جریان معاملات بازار سهام وارد می شود، از پتانسیل های خود و اخبار خوش در آینده ای نزدیک می گوید.

زنگ شروع گز سکه با اخبار خوش

عرضه اولیه 10 درصدی شرکت دانش بنیان گز سکه با نماد "غگز" به عنوان اولین شرکت پذیرفته شده بازار شرکت های کوچک و متوسط (SME) و اولین شرکت درج شده در تابلوی دانش بنیان بازار شرکت های کوچک و متوسط، فردا یکشنبه صورت خواهد پذیرفت. البته قابل ذکر است که سهامداران حقیقی سهمی در این عرضه اولیه ندارند و تنها اشخاص حقوقی و سرمایه گذاران نهادی می توانند در این عرضه اولیه شرکت کنند.

در همین راستا و جهت کسب اطلاعات بیشتر، گفت و گویی با مجتبی متقی مدیر سرمایه گذاری و امور سهام شرکت گز سکه صورت پذیرفت.

آینده شرکت دانش بنیان گزسکه را چقدر روشن و مثبت ارزیابی می کنید؟

شرکت گز سکه از جمله شرکت های سایز کوچک است که علیرغم کوچک بودن، نوآوری های بسیاری داشته و با برندی شناخته شده، از سال 1333 مشغول به فعالیت می باشد.

شرکت گز سکه دانش بنیان است و از تخفیفات مالیاتی ویژه ای بهره می برد و امیدواریم که با حضور در بازار SME فرابورس ایران، رشد شرکت چند برابر شود و بدین ترتیب، منافع سهامداران جدید نیز افزایش یابد. در آینده بسیار نزدیک خبرهای خوش و مثبتی از این شرکت منتشر خواهد شد که اعلام دقیق و کامل آن به پس از عرضه اولیه موکول شده تا ضمن رشد صعودی ارزش هر سهم، رضایتمندی سهامداران نیز فراهم گردد.

اگر ممکن است کمی در مورد این خبرهای خوب و مثبت آتی توضیح دهید.

مذاکرات نهایی با یک مجموعه معتبر درخصوص واگذاری حق امتیاز صادرات شرکت برای 3 سال یا به ارزش 10 میلیون دلار انجام شده و ظرف روزهای آتی قرارداد رسمی آن امضا خواهد شد.

علاوه بر این طی روزهای آینده شرکت دانش بنیان گزسکه از جدیدترین برند خود در حوزه روغن گیری رونمایی خواهد کرد و تا پایان سال جاری حدود 10 شعبه به روش فرانچایز در کشور افتتاح خواهد نمود.

همچنین این شرکت که برنامه های ویژه ای برای حضور ویژه و نوآورانه در حوزه شکلات دارد، به تازگی پروانه بهره برداری محصولات مبتنی بر شکلات خود را اخذ نموده و به زودی و پس از اخذ پروانه ساخت، محصولات خود را روانه بازار داخل و خارج خواهد نمود.

خبر خوش دیگر این که تا پایان ماه جاری یک واحد دانشگاهی علمی-کاربردی به تملک و مالکیت شرکت دانش بنیان گز سکه درخواهد آمد.

همانطور که مشخص است شرکت برنامه های ویژه ای در دست اجرا دارد که هر کدام از آن ها تأثیر بسیاری بر EPS خواهد داشت.

باتوجه به پتانسیل های بسیار خوب شرکت که عنوان شد، چرا طی سال های گذشته زیان شناسایی کرده اید؟

از وقتی که شرکت دانش بنیان گز سکه تصمیم به شفافیت مالی و مالیاتی گرفت، هزینه های بسیار زیادی از چند جهت به شرکت وارد شد. یکی در حوزه مالیات و دیگری از دست دادن بسیاری از تأمین کنندگان خوب و منصف شرکت بود که به دلیل این که شرکت فاکتور رسمی از آن ها مطالبه می نمود، نسبت به همکاری بی میل شدند. به دلیل همین شفافیت بسیاری از خریداران عمده شرکت فرار را بر قرار ترجیح دادند و به سراغ رقبای سنتی و غیرشفاف رفتند. علاوه بر دلایل بر شمرده شده فوق، رکود اقتصادی عمیق حاکم بر کشور را نیز باید اضافه کرد. ولی با تمام این احوال مدیران شرکت مسیری نو را در پیش گرفتند و سعی کردند با محصولات نوآورانه و خلاقانه سهم بازار خود را افزایش دهند که در همین راستا شرکت دانش بنیان شد و محصولات جدیدی را آماده ورود به بازار  نمود.

ضمن این که با توجه به فشارهای زیاد حوزه دارایی، بسیاری از کسانی که تا به حال در مقابل شفافیت مقاومت می کردند، تصمیم گرفته اند که به ناچار خود نیز وارد این ورطه شوند و این یعنی بازیابی بسیاری از خریداران و تأمین کنندگان قبلی.

ارزش شرکت دانش بنیان گز سکه را چقدر برآورد می کنید؟

سرمایه فعلی شرکت حدود 50 میلیارد ریال است که البته بسیاری از ارزش های شرکت در کشف قیمت باید لحاظ شود؛ ازجمله ارزش تقریبی 100 میلیارد ریالی مجموعه برندهای شرکت دانش بنیان گز سکه، دانش فنی و اختراعات ثبت شده و بسیاری از ارزش های معنوی و دارایی های نامشهود دیگر.

آیا شرکت در آینده نزدیک برنامه ای برای افزایش سرمایه دارد؟

با توجه به وضعیت فعلی شرکت و لزوم افزایش سرمایه، در آینده بسیار نزدیک افزایش سرمایه از محل ورود دارایی های جدید را اجرا خواهیم کرد و به زودی جزئیات آن به اطلاع مخاطبان بازار سرمایه خواهد رسید.

منبع خبر: سازمان خبری و تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24