Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

​معاون مالی و اقتصادی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات خبر داد که برای حمایت از این سهم، صندوق بازار گردان وارد کار می شود.

ومعادن صاحب بازارگردان می شود/ معاون اقتصادی: قیمت های فعلی، درخور پتانسیل های این سهم نیست

شرایط حاکم بر بازار سرمایه و وجود هیجانات ناشی از عمق کم بازار سرمایه و رکود بازار ایجاب می کند تا در مرحله اول شرکت های بزرگ اقدام به ایجاد صندوق های بازار گردان کنند؛ حلقه مفقوده ای که نیاز به آن به شدت در بازار احساس می شود.

مرتضی علی اکبری معاون مالی و اقتصادی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در خصوص ایجاد صندوق بازارگردان برای این سهم به بورس ٢٤ گفت: برای حمایت از سهام شرکت و زیر مجموعه ها در اقدامی تازه اقدام به ایجاد یک صندوق بازار گردان کردیم تا بتوانیم بیش از پیش از سهام شرکت اصلی و زیر مجموعه حمایت کنیم.

وی گفت: برای حمایت از سهام شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و زیر مجموعه، صندوقی به منظور بازار گردانی با سرمایه ٢٠ میلیارد تومان از طریق شرکت تامین سرمایه آرمان ایجاد کردیم. میزان سرمایه این صندوق بنا به ضرورت در آینده امکان ١٠٠ میلیارد تومانی شدن را نیز دارد.

علی اکبری گفت: تا به حال اقدام به ایجاد چنین صندوقی نکرده بودیم، اما شاهد این امر هستیم که قیمت های فعلی برای سهام شرکت و زیر مجموعه واقعا در خور پتانسیل ها و ارزش ذاتی آن نیست. شرکت های گل گهر، چادر ملو، صبا نور و شرکت اصلی ومعادن در حال حاضر با توجه به حجم دارایی ها، ان ای وی و ارزش افزوده ای که در سال ٩٦ به دلیل توسعه و تکمیل پروژه ها در آن ها ایجاد خواهد شد در این جایگاه قرار ندارند و بررسی این شرایط نشان دهنده نیاز شدید سهام شرکت ها به یک حامی قدرتمند است که خوشبختانه مقدمات آن را ایجاد کردیم.

وی ادامه داد: عمده طرح های توسعه ای زیر مجموعه ها که منجر به تکمیل زنجیره تولید و افزایش ظرفیت تولید آنها خواهد شد تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید و نتایج مثبت این توسعه ها در سال آتی به بار خواهد نشست.

علی اکبری گفت: با توجه به رشد قابل توجه قیمت ها در بازار جهانی در صورتی که قیمت ها رشد نداشته باشند و در همین سطوح هم بمانند افزایش ظرفیت تولید شرکت ها قطعا شرایط بسیار مطلوبی را برای این شرکت ها بوجود خواهد آورد.

وی ادامه داد: با توجه به پتانسیل های موجود سهام شرکت و زیر مجموعه ها بسیار ارزنده تر است، بنابراین بیش از پیش برنامه های حمایت و جلوگیری از ایجاد هیجان را دنبال خواهیم کرد.

معاون مالی اقتصادی ومعادن در خصوص بازار گردان شرکت هم گفت: تامین سرمایه آرمان از جمله شرکت هایی است که توانمندی های خوبی در عرصه بازار سرمایه دارد و از منابع لازم و کافی بر خوردار است. این شرکت در زمره بهترین شرکت های تامین سرمایه است و به عنوان صندوق بازار گردان انتخاب شده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24