Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: پنج پروژه اصلی شرکت مس شامل کارخانه ذوب سرچشمه، پالایشگاه خاتون آباد، نیروگاه سیرجان، کارخانه تولید مواد ناریه در سرچشمه و بازسازی و نوسازی پالایشگاه سرچشمه و چند پروژه نوسازی و بازسازی قرار است در هفته آینده به دست رئیس‌جمهور به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل فملی: ۵ پروژه اصلی شرکت صنایع مس به دست رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود

احمد مرادعلیزاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وضعیت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خیلی خوب است اما چیزی که تا به حال مغفول بوده رابطه دو طرفه صنعت مس و دانشگاه بوده که می تواند برقرار شود.

وی افزود: این رابطه در درمان منطقه، بهداشت و درمان صنعت مس و اثرات محیط زیست و مسائل و خدمات اجتماعی در منطقه می‌تواند تاثیر بلندمدت بگذارد.

وی با بیان این که برای خرید دستگاه آنژیوگرافی به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان حتماً کمک می‌کنیم، ادامه داد: در سایر مسائل دیگر در قالب سرویس خدمات درازمدت به مرور طوری کمک می کنیم که اثرات خوب و مثبتی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین در خصوص وضعیت آلایندگی و احداث کارخانه های اسید اظهار کرد: ظرف سه سال گذشته و همین‌طور از سنوات قبل از آن، سرمایه گذاری و کارهایی شده که میزان غبار و گازهایی که در منطقه آلاینده است، الان به حد استانداردهای بین‌المللی رسیده است.

مرادعلیزاده تصریح کرد: آن چیزی که اصل مسأله را حل می کند ایجاد کارخانجات اسید است. ایجاد کارخانه های اسید در سرچشمه و خاتون آباد است که در خاتون آباد حدود ۱۶ درصد و در سرچشمه بیش از ۵۰ درصد پیشرفت دارد و کار با سرعت پیش می رود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24