Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

رئیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی گفت: در حال حاضر ترافیک در باند جنوبی آزادراه تهران - کرج نیمه سنگین است.

مهر /سرهنگ نادر رحمانی گفت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور هم اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج - تهران محدوده‌های پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

او ادامه داد: در استان اردبیل در اکثر محورها همچنین هراز محدوده لاهیجان و فیروزکوه و محدوده امین آباد شاهد بارش سنگین برف و کولاک هستیم.

رحمانی افزود: در استان‌های قم و گیلان، در اکثر محورها، اصفهان محور کاشان - قم و غرب استان مازندران بارش باران گزارش شده است.

او بااعلام اینکه به دلیل بارش برف و باران شاهد پدیده مه گرفتگی در برخی از جاده‌ها و گردنه‌های برف­گیر هستیم افزود: رانندگی و تردد در محورهای برف‌گیر و مه‌گیر احتیاج به تجهیزات ویژه و چراغ مه‌شکن دارد. از این رو طبق آمار در حال حاضر در استان‌های کردستان محور سنندج - همدان، کرمانشاه محورهای سنقر - اسلام آباد و کرمانشاه - سنندج همچنین ارتفاعات استان همدان و محور فیروزکوه در استان تهران محدوده گردنه گدوک شاهد پدیده مه‌گرفتگی هستیم و تردد در این مسیرها با کاهش دید و کندی همراه است.

رحمانی با اعلام اینکه ماموران پلیس راهور از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی جلوگیری به عمل می­ آورند، افزود: سایر راه ­ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرامی دارند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24