Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مدیر عامل شرکت بورس و اوراق بهادار گفت: بانک صادرات هنوز گزارشات خود را به سازمان اعلام نکرده و نماد آن همچنان بسته است.

شرط بازگشایی بانک صادرات در بورس از نگاه مدیرعامل شرکت بورس حسن قالیباف اصل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارخبرگزاری صداوسیماافزود: بانک صادرات گزارش خود را باید به سازمان بورس ارائه دهند و سازمان هم به ما ارائه می دهد و در این صورت نمادش قابل بازگشایی است.
وی ادامه داد بازگشایی نماد این بانک به خود این بانک بستگی دارد و در صورت ارائه گزارشات بازگشایی می شود.
مدیرعامل شرکت بورس در خصوص پیش بینی امسال بورس گفت: خوشبختانه در انتهای سال گذشته گزارشات تولید و فروش شرکتها که به بازار ارائه شد نشان دهنده این بود که این شرکت ها عملکرد خوبی داشتند.
وی ادامه داد: این شرکتها یا عملکردی بالاتر از بودجه پیش بینی خودشان داشتند و یا به بودجه پیش بینی شده خود دست پیدا کردند.
قالیباف اصل افزود: بودجه هایی که شرکتها برای سال 96 ارائه دادند حاکی از این است که شرکتها نسبت به امسال خوشبین هستند و همچنین گزارش هایی که از شرکتها به بازار می آید نشان دهنده جریان مثبتی در بازار است. و اوضاع شرکتها در حال بهبود است . تامین مالی شرکتها از طریق بازار سرمایه بین المللی
مدیرعامل شرکت بورس گفت: با باز شدن فضای بین المللی شرایطی فراهم شده است که شرکتها از طریق بازار بین المللی تامین نقدینگی کنند.
حسن قالیباف اصل گفت : سرمایه گذاران و فعالان خارجی می توانند به بازار بورس داخل کشور ما دسترسی پیدا کنند.
وی ادامه داد: برقراری ارتباط بازار سرمایه داخل و بازارهای سرمایه ای بین المللی می تواند بازده بورس ما را بالا ببرد.
قالیباف اصل گفت: در سال گذشته با ده بورس خارجی تفاهمنامه امضا کردیم وبه دنبال عملی شدن این تفاهمنامه ها هستیم.
وی ادامه داد : تلاش می کنیم بورس های خارجی بتوانند در بورس تهران پذیرفته شوند و همچنین بورس های ایرانی در بورس های خارجی پذیرفته شوند.
مدیرعامل شرکت بورس افزود: این اقدامات فضای تامین مالی جدید برای بنگاه های اقتصادی فراهم می کند.
وی افزود: با توجه به کمبود نقدینگی که در کشور وجود دارد و با توجه به اینکه هزینه تامین مالی در کشور بالاست ، یکی از بهترین روش هایی که می تواند هزینه تامین مالی را کاهش دهد و باعث شود که شرکت ها بتوانند به جریان سرمایه وسیع تری دسترسی داشته باشند ، فعالیت این شرکتها در فضای سرمایه ای بین المللی است.
قالیباف اصل گفت: در سال گذشته پذیرش اوراق بدهی ارزی در بورس اوراق بهادار را شروع کردیم و با توجه به اینکه عرضه و پذیرش اوراق بدهی در بورس های خارجی فرآیند طولانی دارد این اقدام ما از طرف یک سری از بانک های خارجی مورد استقبال قرار گرفته است.
وی ادامه داد: اگر چنین ابزارهایی پذیرش شود فرصت خوبی برای جذبه سرمایه های خارجی خواهد بود.
مدیر عامل شرکت بورس ادامه داد: بورس اوراق بهادار تهران عضو دو فدراسیون بزرگ است که یکی از آنها فدراسیون جهانی بورس ها و دیگری فدراسیون بورس های اروپایی و آسیایی است.
وی افزود: عضویت در این بورس های بزرگ و مطرح اعتبار بزرگی برای بورس ما و فرصت خوبی برای بنگاه های اقتصادی برای دستیابی به سرمایه های بین المللی است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24