Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

​۲۰ شرکت تازه وارد هم به لیست شرکت های گذشته بورس اضافه شده اند.

ورود برنج محسن به کلینیک پذیرش!/ با این کلینیک بیشتر آشنا شوید

سرپرست پذیرش شرکت بورس تهران اعلام کرده است که 40 شرکت در ماه های باقیمانده تا پایان سال وارد این بازار می‌شوند. در این میان، پذیرش برخی شرکت‌ها به‌صورت کامل انجام شده و تعدادی از آن ها در مراحل نهایی هستند. فولاد کاوه جنوب و شرکت به پرداخت اولین نامزدهای ورود به بورس هستند.

اسماعیل درگاهی، سرپرست پذیرش بورس تهران در خصوص پذیرش ها و عرضه های بورس در حاشیه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: برنامه پذیرش 20 شرکت جدید در دستور کار است و شرکت های انباشته سال های قبل هم به این 20شرکت اضافه می شوند که حدودا 40شرکت برای سال 96 باید عرضه شوند.

در گاهی گفت: ما یک اعداد و ارقام ‌بودجه داریم ‌که باید به آن ‌برسیم‌. بسیاری از این‌شرکت ها در فاز بازار یابی و مذاکره هستند که در حال پذیرش هستند و طبق درخواست بورس گزارشات خود را ارائه می دهند.

وی ادامه داد: شرکت ملی نفتکش جزء شرکت های در حال مذاکره است. در حوزه آی تی نیز شرکت هایی برنامه ورود به بورس را دارند.

او گفت: رایتل هم از شرکت هایی است که برنامه عرضه دارد. حتی ایرنسل هم برنامه عرضه داشت اما به دلیل اینکه سهامدار خارجی دارد باید طرف خارجی را متقاعد نماید.

کلینیک پذیرش راهنمای ورود به بورس...

وی در خصوص برنامه جدید «کلینیک پذیرش» که در دنیا هم از این‌ روش برای ورود شرکت ها به بورس کمک گرفته می شود توضیح داد: شرکت هایی که شرایط ورود به بورس را ندارند و فکر می کنند که بتوانند تا ۲سال آینده وارد بورس شوند می توانند از طریق کلینیک‌پذیرش شرایط پذیرش به بورس را ایجاد نمایند. ما در یک ‌پروسه یک ‌یا دو ساله بهبود، به شرکت ها مشاوره می دهیم تا به استاندارهای لازم ‌ورود به بورس دست یابند. در حال حاضر شرکت های (برنج‌ محسن) پخش سراسری تراز ایرانیان و شرکت ارتباطی داده آوا کیش در حال مشاوره هستند.

درگاهی گفت: شرکت های ارایه دهنده ICT و IT هم جزء شرکت هایی هستند ‌که برنامه ورود به بورس را دارند. از شرکت های پذیرش شده در بورس که جزء شرکت های سال گذشته است، شرکت های وب و به پرداخت ملت است. شرکت تامین سرمایه امید و فولاد کاوه جنوب و به پرداخت به عرضه نزدیک هستند.

وی افزود: به نظر می رسد که دامنه مربوط به صنایع بورس باید متنوع شوند و در حوزه سلامت هم وارد بورس شوند. صحبت هایی هم با بیمارستان آتیه و بهمن شده است. صنعت هتلداری کاندید خوبی برای ورود به بورس است که در این حوزه نیز کاری نشده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24