Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

تصمیم بر این شد تا مهیا شدن شرایط برای ارائه گزارشی مبسوط در خصوص عملکرد شرکت دوده صنعتی پارس مجمع عادی سالانه این شرکت مجددا در تاریخی که اعلام خواهد شد برگزار شود.

مجمع «شدوص» تشکیل نشد

مجمع عادی سالانه شرکت دوده صنعتی پارس با حضور بیش از 88 درصد از سهامداران تشکیل جلسه داد اما با رای سهامداران این مجمع به منظور تهیه گزارشات تکمیلی برای ارائه در مجمع به زمان دیگری موکول شد.

از جمله مواردی که مجمع را به تعویق انداخت بند 4 گزارش حسابرس و برخی بند های دیگر بود.

بند چهار:در سال مورد گزارش مبلغ 61میلیارد ریال از بدهی شرکت بسپار سازه طوس توسط نماینده واحد مورد گزارش دریافت، لیکن به حساب واحد مورد رسیدگی واریز نشده است. در این رابطه مبلغ مذکور بر اساس مصوبه هیئت مدیره شرکت به حساب بدهکاری فرد مورد نظر منظور شده است. بدلیل عدم دریافت پاسخ تاییدیه های در خواستی از وکیل حقوقی شرکت و نامبرده و نیز نامشخص بودن وضعیت اقدامات حقوقی انجام شده در این خصوص حصول اطمینان نسبت به قابلیت بازیافت مبلغ فوق برای موسسه حسابرسی محرز نشد .

برخی بند های دیگر گزارش حسابرسی نیز مطرح بود که مجمع تصمیم گرفت تا مجمع عادی سالانه شدوص به زمان دیگری موکول شود، تصمیم بر این شد تا مهیا شدن شرایط برای ارائه گزارشی مبسوط در خصوص عملکرد شرکت دوده صنعتی پارس مجمع عادی سالانه این شرکت مجددا در تاریخی که اعلام خواهد شد برگزار شود.

حسن عموزاده رئیس مجمع شرکت دوده صنعتی پارس پس از مجمع در پاسخ به سوالات سهامداران گفت: این شرکت در زمره بهترین تولید کنندگان کربن کشور است و در نه ماهه اخیر که هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی تغییر کرده است بررسی های زیادی در خصوص مشکلات فعلی شرکت دوده صنعتی پارس انجام دادیم و مشکل این شرکت ناشی از تامین مواد اولیه و فروش و برخی مشکلات دیگر بوده است.

عمو زاده گفت: با تغییر مدیریتی در «شدوص» در دو ماه اخیر زیان عملیاتی شرکت به سود عملیاتی تبدیل شده است و با توجه به اینکه شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی با شرکت پالایش و پخش مراودات زیادی دارد در نظر گرفته شد تا بدهی ها پالایش و پخش به سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی از طریق تحویل مواد اولیه به شدوص تهاتر شود. این اقدام در راستای بر طرف شدن مشکل تامین مواد اولیه شدوص است که بر اساس مذاکرات 18 هزار تن مواد اولیه به این شرکت تحویل خواهد شد. البته نیاز شرکت دوده صنعتی به مواد اولیه در حدود 50 هزار تن است که در تلاشیم تا تمام این مواد اولیه تامین شود .

وی ادامه داد: در بخش فروش هم شدوص با مشکلاتی همراه بود که با رایزنی ها انجام شده با شرکت بارز در تلاش هستیم تا مشکلات فروش هم از طریق مذاکرات با بارز مرتفع شود.

عمو زاده ادامه داد سهامداران عمده شدوص در تلاش هستند با رفع مشکلات این شرکت را در مسیر رشد قرار دهند و این اطمینان را به سهامداران دادتا در راستای رفع مشکلات شدوص حمایت های لازم صورت پذیرد.

شرکت دوده صنعتی پارس از آنجا که در شمول ماده 141 قانون تجارت هم قرار گرفته است در مجمع دیگری که در ساعت 11 امروز انجام شد این موضوع هم مورد بررسی قرار گرفت.

ریاست مجمع دستور داد تا شرکت ظرف سه ماه گزارش لازم در خصوص برنامه های خود به منظور خروج از زیان را تهیه و به سهامداران اطلاع رسانی کند و این مورد به عنوان یکی از تکالیف مجمع دوم شدوص قرار گرفت.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24