Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

گروه غدیر بعنوان بزرگترین هلدینگ فعال در حوزه های نفت ، گاز و پتروشیمی ، برق و انرژی ، صنایع معدنی ، سیمان و ساختمان ، مالی و بازار سرمایه توانسته با نقش آفرینی و مشارکت در برنامه های توسعه ای کشور زمینه رضایت هشت میلیون اعضای محترم صندوق های بیمه اجتماعی بعنوان سهامدار ان این شرکت را فراهم نماید. در این میان حمایت های دولت دوازدهم از آن، می تواند نقش و تاثیر این هلدینگ چند رشته ای در رشد و توسعه اقتصاد ملی را دو چندان سازد...

مدیر عامل غدیر : اقتصاد در دولت جدید بهتر و بیشتر رشد می کند

غلامرضا سلیمانی مدیرعامل سرمایه گذاری غدیردر پیامی نسبت به انتخابات پرشور ریاست جمهوری واکنش نشان داد و نوشت: تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی متراکم از اوراق زرّینی است که ملت متدین و با بصیرت ایران در افزون بر سه دهه رقم زدند . مردم ولایتمداری که شور و شعور انقلابی خود را در همه مقاطع به نمایش گذاشته اند تا ایران و ایرانی همیشه سربلند و سرافراز باشد .

29 اردیبهشت ، روز تجلی حضور حماسی مردمی بود که بار دیگر آمده بودند تا حماسه بیآفریند ، ‌حماسه بسازند و حماسه سیاسی مد نظر رهبر و ولی امرشان را محقق سازند ، مشارکت بیش از 40 میلیونی ملت شریف ایران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نشان از ایستادگی ،‌مقاومت و پایبندی این ملت در دفاع از اصول و ارزش های متعالی اسلام و انقلاب دارد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ غدیر ضمن تشکر از این حضور گرم و با صلابت مردان و زنان نیک این سرزمین و تبریک به " حضرت حجه الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی " بابت انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور، اطمینان دارم که تداوم سیاست های دولت تدبیر و امید، می تواند موجب تحقق برنامه ها و اهداف مورد نظر در زمینه های ا قتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و بین المللی گردد.

در همین جا لازم می‌دانم که از همراهی و همکاری دولت تدبیر و امید در طول چهارسال گذشته با بخش خصوصی و فعالان اقتصادی کشور و ایجاد بستر تعامل با سرمایه گذاران خارجی در راستای شکوفای اقتصاد و صنعت کشور قدردانی نمایم.

گروه غدیر بعنوان بزرگترین هلدینگ فعال در حوزه های نفت ، گاز و پتروشیمی ، برق و انرژی ، صنایع معدنی ، سیمان و ساختمان ، مالی و بازار سرمایه توانسته با نقش آفرینی و مشارکت در برنامه های توسعه ای کشور زمینه رضایت هشت میلیون اعضای محترم صندوق های بیمه اجتماعی بعنوان سهامدار ان این شرکت را فراهم نماید. در این میان حمایت های دولت دوازدهم از آن، می تواند نقش و تاثیر این هلدینگ "چند رشته ای " در رشد و توسعه اقتصاد ملی را دو چندان سازد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24