Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مدیرعامل پلاستیران : با وجود شرایط نامناسب اقتصادی در سال ۹۵ حدود ۶ میلیارد تومان افرایش فروش داشتیم و تامین نقدینگی ما به منظور تامین سرمایه در گردش خواهد بود...

پلاستیران رشدی بود...

مجمع شرکت پلاستیران صبح امروز در تهران برگزار شد.

حسین خسروشاهی اصل مدیر عامل شرکت در این جلسه به سهامداران گزارش داد:

*به دلیل مشکلات مالی و مستهلک بودن تجیهزات فعالیت شرکت آن طور که باید نبود، شرکت در زمینه های مختلف خودرویی و... فعالیت می کند.
* 24 نوع پروژه در دست داریم که انجام شده و جلو می رود. استراتژی شرکت بحث تامین مالی، کاهش هزینه ها و کاهش بهای تمام شده است.
*حذف تدریجی تولیدات و محصولات با حاشیه سود پایین نیز جزو برنامه های شرکت است. بسیاری از قالب ها مستهلک شدن و در حال حاضر نیاز به بازسازی دارند.
*تامین نقدینگی به منظور تامین سرمایه در گردش خواهد بود.
*در سال ۹۵ حدود ۶ میلیارد تومان افرایش فروش داشتیم.
*شرکت در تلاش بوده تا با خارجی ها همکاری داشته باشد، اما به دلیل تحریم ها این موضوع کنسل شد.
*دو عامل منجر شد تا به اهداف خود نرسیم، مشکلات نقدینگی و مشکلات اقتصادی.
*شرکت ظرف ۶ ماه موظف است تا تمهیدات خود را برای خروج از ماده ۱۴۱ به سازمان بورس اعلام کند.
*در پایان مجمع شرکت به علت زیان دهی سودی بین سهامداران تقسیم نکرد.

خبر تکمیلی:

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پلاستیران با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه خسروشاهی مدیرعامل شرکت گزارش هیئت مدیره را قرائت کرد و گفت:

شرکت پلاستیران با وجود مشکلات مالی و عدم نقیدنگی توانست سال گذشته را به پایان برساند و حدود 6 میلیارد افزایش فروش را از خود نشان دهد. ما در زمینه های مختلف همچون خودرویی فعالیت می کنیم. با اینکه وضعیت اقتصادی چندان مساعد نبود اما ما توانستیم تا حدودی موفق عمل کنیم.

وی ادامه داد: تجهیزات شرکت پلاستیران مستهلک شده و نیاز به بازسازی و نوسازی دارند. استراتژی شرکت برای سال جاری بحث تامین مالی است، کاهش هزینه ها، کاهش بهای تمام شده و حذف تدریجی تولیدات و محصولات با حاشیه سود پایین از دیگر برنامه های سال است، ما باید به حوزه بازاریابی وارد شویم، با کمبود یک سری دستگاه در فروش مشکلی نداریم اما فروش عمده را کمی برای ما مشکل ساز می کند. بسیاری از قالب ها قدیمی شده اند و باید بازسازی شوند.

وی تاکید کرد: همان طور که گفته شد حدود 6 میلیارد افزایش فروش در سال 95 وجود داشته که اگر چلاستیران مشکلات نقدینگی نداشت مسلما این رشد فروش بیشتر هم می شد.

خسروشاهی با اشاره به برنامه های آتی شرکت بیان داشت: ما 24 پروژه داریم که این پروژه ها ادامه خواهد  داشت، بخشی از این پروژه ها به اتمام رسیده و برخی دیگر به اتمام خواهد رسید و ادامه خواهند یافت. دو عامل منجر می شود که ما نتوانیم به برنامه های خود برسیم، مشکلات نقدینگی، شرایط اقتصادی کشور، به عنوان مثال به دلیل عدم نقدینگی برخی پروژه ها پیش نمی رود و ما باید به فکر سایر منابع تامین مالی باشیم.

در ادامه جلسه گزارش حسابرس قرائت شد و اظهار نظر مشروط نسبت به صورت های مالی ارائه شد.

رئیس مجمع و نماینده سازمان بورس از شرکت خواستند تا حداکثر ظرف مدت 6 ماه اقدامات خود را مبنی بر خروج شرکت از زیان دهی به بورس اعلام کنند و برنامه های مدون خود را اعلام نمایند.

در پایان نیز خسرو شاهی مدیرعامل شرکت بیان داشت: ما برنامه همکاری با خارجی ها را نیز داشته و داریم و به محض ایجاد شرایط مناسب برای این موضوع حتما پیگیری خواهد شد.

این شرکت زیان ده بوده و سودی بین سهامداران تقسیم نکرد.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • محمد همتی
    محمد همتی

    خبر مربوط به گذشته بود . تشکر

    2 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24