Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

گروه شرکت ­های پارس آنلاین که به عنوان پیشرو در ارائه خدمات دیتاسنتر (Data Center) در ایران شناخته می­شود، ارایه خدمات رایانش ابری (Cloud Computing) خود را در سطح منابع زیرساخت یا IaaS پس از یک دوره آزمایشی، به صورت حرفه­ای آغاز کرده است. این خدمات در دو حالت سرور ابری (Cloud VPS) و دیتاسنتر ابری (Cloud VPC) و بصورت کاملا خودکار و آنلاین ارائه می ­شود.

پارس آنلاین آغازگر تحولی نو در ارائه خدمات ابری (Cloud Services) در ایران

Cloud Infrastructure as a Service یا به اختصار IaaS خدمتی است که منابع پردازشی (CPU، RAM) همراه با قابلیت­های ذخیره­سازی (Storage) و شبکه را در اختیار مشتری قرار می­دهد.

گروه شرکت ­های پارس آنلاین که به عنوان پیشرو در ارائه خدمات دیتاسنتر (Data Center) در ایران شناخته می­شود، ارایه خدمات رایانش ابری (Cloud Computing) خود را در سطح منابع زیرساخت یا IaaS پس از یک دوره آزمایشی، به صورت حرفه­ای آغاز کرده است. این خدمات در دو حالت سرور ابری (Cloud VPS) و دیتاسنتر ابری (Cloud VPC) و بصورت کاملا خودکار و آنلاین ارائه می­شود.



در رایانش ابری، قابلیت­ها و امکانات مورد نیاز فناوری اطلاعات (IT) بصورت کاملا مقیاس­پذیر (Scalable) و انعطاف­پذیر (Elastic)، از طریق اینترنت به عنوان خدمت (Service) ارائه می­گردد. به عبارتی ساده­تر، مشتری این نوع خدمات، امکانات مورد نیاز خود را به راحتی و بدون نیاز به دیگران (Self-Service) و به صورت آنلاین از زیرساخت و منابعی دریافت می­کند که جزئیات ساختار و محل میزبانی و تأمین آن­ها از دید او در فضایی ابری قرار گرفته است و قابلیت اطمینان (Reliability) و دسترس­پذیری (Availability) خدمات توسط تأمین­کننده با قیمتی بسیار رقابتی و اقتصادی تر از روش­های سنتی تضمین می­گردد.

Cloud Infrastructure as a Service یا به اختصار IaaS خدمتی است که منابع پردازشی (CPU، RAM) همراه با قابلیت­های ذخیره­سازی (Storage) و شبکه را در اختیار مشتری قرار می­دهد. خدمات سرورهای مجازی ابری از پیش تعریف شده (Cloud-VPS) و همچنین دیتاسنتر ابری (Cloud VPC) از جمله خدمات IaaS شرکت پارس آنلاین محسوب می­شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24