به گزارش کدال نگر بورس ٢۴، شرکت هلدینگ داروپخش اعلام داشت بخشی از سهام شرکتهای سرمایه پذیر (داروسازی اکسیر ٢% و لابراتوارهای رازک ٢.۵% ) در ازاء تسویه بخشی از بدهی شرکت گسترش بازرگانی دارو پخش (شرکت تابعه غیر بورسبی) به بانک رفاه کارگران به ارزش تقریبی ٢٠٩ میلیارد ریال واگذار شد. قابل ذکر است که براساس مفاد تبصره ماده ٧١ اساسنامه شرکت ، در تقسیم سود حاصل از فروش سرمایه گذاری بلند مدت محدودیت هایی وجود دارد .
منبع خبر: سازمان اطلاع رسانی و تحلیلی بورس24





.jpg)










نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.