Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

شرکت تامین سرمایه تمدن به عنوان تنها شرکت تامین سرمایه در ایران برای چهارمین سال پیاپی به عنوان فعال برتر در حوزه تامین مالی برگزیده شد. همزمان با برگزاری همایش برترین های بازار سرمایه در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس،بانک و بیمه شرکت تامین سرمایه تمدن برای چهارمین سال پیاپی موفق به کسب رتبه اول به عنوان فعالترین تامین سرمایه ایران شد. همچنین صندوق سرمایه گذاری ثروت آفرین تمدن و صندوق سرمایه گذاری گوهر نفیس تمدن با کسب رتبه دوم در جرگه فعالترین صندوق های سرمایه گذاری در سال ۹۷ قرار گرفتند.

برای چهارمین سال پیاپی رخ داد / کسب رتبه اول توسط تامین سرمایه تمدن به عنوان فعال ترین تامین سرمایه کشور

شرکت تامین سرمایه تمدن به عنوان تنها شرکت تامین سرمایه در ایران برای چهارمین سال پیاپی به عنوان فعال برتر در حوزه تامین مالی برگزیده شد.
همزمان با برگزاری همایش برترین های بازار سرمایه در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس،بانک و بیمه شرکت تامین سرمایه تمدن برای چهارمین سال پیاپی موفق به کسب رتبه اول به عنوان فعالترین تامین سرمایه ایران شد.

همچنین صندوق سرمایه گذاری ثروت آفرین تمدن و صندوق سرمایه گذاری گوهر نفیس تمدن با کسب رتبه دوم در جرگه فعالترین صندوق های سرمایه گذاری در سال ۹۷ قرار گرفتند.

بنابراین گزارش،شرکت تامین سرمایه تمدن نخستین و تنها شرکتی است که برای ۴ سال پیاپی توانسته به عنوان فعالترین برتر در بازار سرمایه شناخته شود . گفتنی است از مجموع کل اوراق منتشر شده در بازار سرمایه با حجم ۱۶۲۳۲۰ میلیارد ریال و ۱۴۶۹۲۰ میلیارد ریال اوراق منتشر شده توسط شرکت تامین سرمایه های کشور ؛شرکت تامین سرمایه تمدن با انتشار ۴۶۱۵۰ میلیارد ریال اوراق برای ۱۶ نهاد در سال ۹۷ ،رتبه نخست را در این حوزه از آن خود کرد.

منبع خبر: اطلاع رسانی تبلیغی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24