Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

سه سوت جابز! از مهمترین چالش های کارجویان مخصوصا جویندگان مشاغل خدماتی عدم برخورداری از مهارت های مورد نیاز جهت تهیه رزومه و ارسال درخواست استخدام خود و همچنین انجام درست مصاحبه های شغلی است... ما در این استارت آپ سعی کردیم که این کمبودها را تا حدود زیادی پوشش دهیم. به نحوی که نرم افزار سه سوت جابز در کمتر از یک دقیقه برای متقاضیان رزومه ساده اما قابل استفاده می سازد... آن ها در کمتر از ٣٠ ثانیه می توانند برای مشاغل دلخواه خود درخواست بفرستند و استرس ناشی از واقع شدن در مصاحبه اولیه را با بهره بردن از مصاحبه اولیه آنلاین تا حد زیادی کم کنند...

«سامانه کاریابی آنلاین» تغییر چهره داد / پیدا کردن شغل در ٣٠ ثانیه!

«سه سوت جابز» سامانه هوشمند استخدامی است که به وسیله آن امکان مصاحبه آنلاین بین جوینده کار و کارفرما فراهم می شود. این استارتاپ توسط مهرنوش شوقی بنیان گذاشته شده و به گفته او جای نیازمندی های همشهری را خواهد گرفت.
مهرنوش شوقی درباره انگیزه اش برای راه اندازی استارت آپ سه سوت جابز می گوید: با توجه به درخواست هایی که برای پیدا کردن شغل برای افراد از من می شد و از سوی دیگر نیز مدیران کسب و کارها از من می خواستند تا نیروی کار مناسبی را به آن ها معرفی کنم، رویای راه اندازی یک سامانه کاریابی همواره در سر من بود تا این که در سال 96 به همراه گروه سرمایه گذاری فیروزه و تعداد معدودی سرمایه گذار پس از نهایی کردن بیزینس پلن، مدل اجرایی و نحوه درآمدزایی پروژه، خلق سه سوت جابز در دل کنترل تک که استارت آپ استودیو گروه فیروزه است، آغاز شد.
وی افزود: سرانجام ساعت 9 صبح 10 شهریور ماه سال 98 نسخه جدید وب سایت و اپلیکیشن اندروید سه سوت جابز منتشر شد. نکته جالب توجه آن که حدود 70 درصد از کارجویانی که طی دو سال اخیر از سامانه ما استفاده کردند به یافتن مشاغل خدماتی، فروش و بازاریابی تمایل داشتند و از طرفی آگهی های استخدامی که توسط کرفرمایان در این مدت ثبت شده بود نیز به همین نسبت در زمینه شغل های حوزه بازاریابی و فروش، امور دفتری، حراست، نگهبانی، منشی گری، تحصیلداری، گارسون، باریستا، آرایشگری، آشپز، نانوا و ... بود. از این رو تصمیم گرفتیم که گروه شغلی فعالیت هایمان را برای این دسته از جویندگان کار و منحصر به 12 گروه شغلی ادامه دهیم.
او با اشاره به موفقیت هایی که تا کنون استارت آپ سه سوت جابز در زمینه بازاریابی و استخدامی به دست آورده ابراز داشت: در حال حاضر 135 هزار کاربر شامل جویای کار و کارفرما در این سامانه فعال هستند و پیش بینی می شود که با توجه به ساده تر شدن کاربری آن تعداد کاربرها در آینده نزدیک با سرعت بیشتری افزایش یابد.
شوقی در ادامه به یکی از مهمترین چالش های جویندگان کار اشاره و تصریح کرد: از مهمترین چالش های کارجویان مخصوصا جویندگان مشاغل خدماتی عدم برخورداری از مهارت های مورد نیاز جهت تهیه رزومه و ارسال درخواست استخدام خود و همچنین انجام درست مصاحبه های شغلی است. ما در این استارت آپ سعی کردیم که این کمبودها را تا حدود زیادی پوشش دهیم. به نحوی که نرم افزار سه سوت جابز در کمتر از یک دقیقه برای متقاضیان رزومه ساده اما قابل استفاده می سازد. آن ها در کمتر از 30 ثانیه می توانند برای مشاغل دلخواه خود درخواست بفرستند و استرس ناشی از واقع شدن در مصاحبه اولیه را با بهره بردن از مصاحبه اولیه آنلاین تا حد زیادی کم کنند.
بنیانگذار سه سوت جابز درباره برنامه های آتی این اپلیکیشن بیان داشت: فعلا برنامه ای برای حضور فعال در بازار برای جذب سرمایه نداریم اما قطعا پیشنهادهای سرمایه گذاری ارائه شده را با دقت بررسی و ارزیابی خواهیم کرد. اما هدف کوتاه مدت ما کسب جایگاه فعلی نیازمندی های شغلی روزنامه همشهری به صورت آنلاین است. همچنین در نظر داریم شهرهای بازار هدف را به منظور تمرکز بر ارائه خدمات مطلوب به مشتریانمان محدود کنیم. فعلا شهرهای بازار هدف اپلیکیشن سه سوت جابز تهران، کرج، اصفهان، شیراز، اهواز، مشهد و رشت هستند.

منبع خبر: اطلاع رسانی تبلیغی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24