به گزارش کدال نگر بورس ٢۴،شرکت فولاد هرمزگان جنوب در گزارش تفسیری اعلام نمود، طرح افزایش ظرفیت فولاد هرمزگان از ١/۵ به ٢ میلیون تن اسلب ، احداث کارخانه نورد ورق عریض به ظرفیت ١.٢ میلیون تن در سال طبق برنامه اولیه و احداث یک واحد گاز زدایی از مهمترین طرح های شرکت می باشد.
منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24





.jpg)
.jpg)










نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.