Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

دکتر همتی رئیس کل محترم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در «آیین تقدیر از صادرکنندگان عرصه بازگشت ارز به کشور» که با حضور ۵۰ صادرکننده نمونه برگزار گردید، با اهدای لوح سپاس به مهندس ولدخانی از تلاش های پتروشیمی شازند در زمینه حفظ تولید، اشتغال، استمرار صادرات غیرنفتی و بازگشت منابع ارزی حاصل از صادرات به چرخه اقتصادی کشور تشکر و قدردانی کردند...

تقدیر رئیس کل بانک مرکزی از شرکت پتروشیمی شازند

دکتر همتی رئیس کل محترم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در «آیین تقدیر از صادرکنندگان عرصه بازگشت ارز به کشور» که با حضور ۵۰ صادرکننده نمونه برگزار گردید، با اهدای لوح سپاس به مهندس ولدخانی از تلاش های پتروشیمی شازند در زمینه حفظ تولید، اشتغال، استمرار صادرات غیرنفتی و بازگشت منابع ارزی حاصل از صادرات به چرخه اقتصادی کشور تشکر و قدردانی کردند.

متن لوح صادره از سوی رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی بدین شرح است:

ایشان ضمن تشکر از صادرکنندگانی که با فعالیت خود اجازه نداده‌اند وقفه‌ای در چرخه اقتصادی کشور ایجاد شود، گفتند: از مجموع 108 صادرکننده نزدیک به 23 میلیارد یورو (حدود 26 میلیارد دلار) ظرف مدت حدود دو سال و نیم به چرخه اقتصاد کشور بازگشته است که رقم قابل توجهی است. همچنین ارزی که توسط 50 صادرکننده‌ای که نزدیک به 100 درصد ارز ناشی از صادرات خود را طی مدت سال 97 تا پایان اردیبهشت ماه 99 به کشور بازگردانده‌اند و در جلسه امروز حضور دارند، معادل 22 میلیارد دلار است.

رییس شورای پول و اعتبار با بیان اینکه هدف دشمن فروپاشی کشور بوده است، تصریح کردند: در شرایط دشوار و سختی قرار داریم و مردم عزیزمان تحت شدیدترین فشارها و مشکلات اقتصادی قرار دارند؛ اما دشمن نتوانسته به هدف اصلی‌اش که همانا فروپاشی نظام و کشور است، برسد و قطعاً شما صادرکنندگان با فعالیت‌تان اجازه ندادید که اهداف آنها در شرایط جنگ اقتصادی محقق شود.

دکتر همتی ضمن تشکر از صادرکنندگانی که در این جلسه نقطه نظرات خود را طرح کردند، گفت: بانک مرکزی از نظرات صادرکنندگان متعهدی مانند شما استقبال می‌کند و این موارد را در دولت مطرح و به رییس جمهوری ارایه می‌کنم.

رئیس کل بانک مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنم این قبیل جلسات با حضور صادرکنندگانی که تعهدات ارزی خود را ایفا کردند، تداوم یابد و نمایندگان صادرکنندگان نمونه‌ای که تعهدات خود را ایفا کرده اند، نظرات مشورتی خود را دراین زمینه به بانک مرکزی ارائه کنند و جلسات مشترکی با حضور نمایندگان بانک مرکزی برگزار شود.

منبع : روابط عمومی و امور بین الملل

منبع خبر: اطلاع رسانی تبلیغی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24