Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

شرکت آوای نزدیک سرمایه، هدفش ایجاد امکان سرمایه‌گذاری برای تمامی افراد جامعه است و قصد دارد در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از پلتفرم هوشمند مدیریت سرمایه نزدیک رونمایی کند. پیش از این، تنها سرمایه‌داران بزرگ می‌توانستند سهمی از بازار سرمایه‌ داشته‌باشند. اما حالا با وجود پلتفرم هوشمند مدیریت سرمایه ی «نزدیک»، این مرزها برداشته شده و هر فردی با حداقل توانایی مالی می‌تواند برای اهدافی مثل دوران بازنشستگی، آینده فرزندان و سفر سرمایه‌گذاری کند. مهم‌ترین نتیجه این هدف‌گذاری‌ها در«نزدیک» این است که سردرگمی‌ها در بازار وسیع سرمایه کاهش پیدا کند و سرمایه‌های اندک به سمت بازارهای بزرگ سرمایه هدایت شوند. اما «ارزیابی ریسک» نخستین قدم در «مدیریت هوشمند سرمایه» است. در نزدیک، میزان ریسک‌پذیری افراد پیش از سرمایه‌گذاری محاسبه می‌شود. بعد از این ارزیابی، مناسب‌ترین صندوق‌ها برای سرمایه‌گذاری، با توجه به اهداف بلند مدت یا کوتاه‌مدت، به آنها پیشنهاد داده می‌شود. بعد از انتخاب صندوق‌های متنوع سرمایه‌، هر فرد سرمایه‌گذار این فرصت را دارد تا مسیر سودش را به صورت روزانه دنبال کند. در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه جزئیات بیشتری از کارایی‌های این پلتفرم رونمایی خواهد شد. برای آشنایی بیشتر می‌توانید از تاریخ دوم تا پنجم مردادماه، به نمایشگاه بین‌المللی سالن ۸-۹ غرفه ۲۴ سر بزنید.

رونمایی از پلتفرم هوشمند مدیریت سرمایه «نزدیک»

پس‌انداز کردن را همه بلدند اما سرمایه‌گذاری را نه. چون پس‌انداز کردن با دارایی کم آسان است و سرمایه‌گذاری با همان پول دور از ذهن به نظر می ­رسد. اینکه برای روز مبادا پولی کنار گذاشته شود؛ عاقلانه است. اما عاقلانه‌تر این است که از آن پول در راه درست استفاده شود.

وقتی حرف از سرمایه‌گذاری به میان بیاید؛ اکثر مواقع ذهن آدم‌ها به سمت سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در بازارهایی مثل مسکن، سهام و طلا کشیده می‌شود. آنچه که نادیده گرفته می‌شود «امکان سرمایه‌گذاری با سرمایه‌های اندک» است.

به عبارتی دیگر، فقط با کنار گذاشتن صرف دارایی و پول برای مدت طولانی، فرصت به دست آوردن سود از آن ها به واسطه ورود به بازارهای سرمایه از بین می‌رود.

اما این روش سرمایه‌گذاری مثل هر کار دیگری راه و روش مخصوص به خودش را دارد. به دست آوردن آگاهی، نخستین قدم است و اعتماد و بالا بردن ریسک‌پذیری دومین قدمی است که می‌توان در این زمینه برداشت.

 شرکت «آوای نزدیک سرمایه» با ایجاد پلتفرم هوشمند مدیریت سرمایه، فرصتی برای سرمایه‌های کوچک ایجاد کرده تا از طریق آن به بازارهای سرمایه بزرگ تزریق شوند و از امتیاز حضور در این عرصه بهره ببرند.

در نزدیک چه میگذرد؟

هدف اصلی «نزدیک» برداشتن مرزهای حضور در بازار سرمایه و ایجاد امکان ورود برای تمامی افراد جامعه ‌است. تا پیش از این، تنها سرمایه‌داران بزرگ با علم و آگاهی‌های تخصصی در این بازارها نقش ایفا می‌کردند.

اما با «نزدیک» می‌توان با حداقل توانایی مالی، برای اهدافی مثل دوران بازنشستگی، آینده فرزندان و سفر، سرمایه‌گذاری کرد. مهم‌ترین نتیجه این هدف‌گذاری‌، کاهش سردرگمی در بازار وسیع سرمایه است.

برای اینکه یک سرمایه ­گذار به بیشترین سود دست پیدا کند نیاز دارد تا میزان ریسک‌پذیری صاحب سرمایه به درستی سنجیده شود. «ارزیابی ریسک» از جمله خدماتی است که نزدیک، برای مدیریت هوشمند ثروت قبل از شروع هرکاری آن را در دستور کار قرار می‌دهد.

بعد از تحلیل نیازها و اهداف حقیقی فرد، بازارهای مالی متنوع و متناسب برای سرمایه‌گذاری ارائه می‌شود. به عبارت دیگر، در «نزدیک» دست سرمایه‌گذار برای استفاده از سبدهای ترکیبی و متنوع دارایی بر اساس نیاز و هدف خود کاملا باز است و می‌تواند با اطمینان آن ها را انتخاب کند.

شاید مهم‌ترین مزیت دیگر پلتفرم نزدیک، مشخص بودن مسیر سودِ سرمایه‌گذاری باشد. به این ترتیب که سرمایه‌گذار می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن نزدیک به صورت روزانه از سود خود مطلع شود و بفهمد به چه میزان به هدفش در سرمایه‌گذاری نزدیک‌تر شده‌است.

فرق سود نزدیک با سود بانکی

در وهله اول ممکن است این گونه به نظر برسد که این نوع از سرمایه‌گذاری فرق چندانی با پس‌انداز بلند مدت در بانک‌ها ندارد. اما سرمایه­ گذاری و سود در پلتفرم نزدیک ویژگی ­های بسیار و متنوعی را نسبت به بانک ­ها داراست.

نکته مهم این است که می‌توان مسیر سود سرمایه را به صورت روزشمار از طریق پلتفرم نزدیک دنبال کرد. علاوه بر آن، سرمایه‌گذار می­تواند در هر زمان سرمایه و سودش را از این مسیر خارج کند.

این پروسه در بانک‌ها به این راحتی نخواهد بود. چرا که سود بانکی ظاهرا به صورت روزشمار ارائه می‌شود اما چنانکه صاحب حساب بانکیِ بلندمدت، قبل از زمان سررسید حساب، بخواهد آن را ببندد و پولش را خارج کند؛ باید مبلغی را به عنوان جریمه بپردازد.

در مقایسه سرمایه گذاری در بانک با صندوق‌های درآمد ثابت در نزدیک این موضوع قابل ذکر است که این صندوق‌ها به صورت روز شمار تا حداقل ۲۱ درصد سود را برای سرمایه‌گذار در نظر می‌گیرند.

برای آشنایی بیشتر با پلتفرم مدیریت هوشمند ثروت می‌توانید از فرصت حضور «شرکت آوای نزدیک سرمایه» در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه در سالن ۸-۹ غرفه ۲۴ استفاده کنید. این نمایشگاه به مدت چهار روز از تاریخ دوم تا پنجم مردادماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

منبع خبر: اطلاع رسانی تبلیغی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24