Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه جهت معرفی توانمندی ها در حوزه معدن و صنایع معدنی، ارتباط پویا با فعالان حوزه معدن، رصد بازار و مطالعه دقیق فرصت های سرمایه گذاری در حوزه معدن، در یازدهمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه معدن و صنایع معدنی شرکت کرد.

«سرچشمه» در یازدهمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه معدن و صنایع معدنی

هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه جهت معرفی توانمندی ها در حوزه معدن و صنایع معدنی، ارتباط  پویا با فعالان حوزه معدن، رصد بازار و مطالعه دقیق فرصت های سرمایه گذاری در حوزه معدن، در یازدهمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه معدن و صنایع معدنی شرکت کرد.
به گفته میلاد شمس، مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه، با در نظر گرفتن حضور این هلدینگ با دو نماد سرچشمه و فافق در بازار بورس کشور، استفاده بهینه از فرصت های نمایشگاهی و معرفی توانمندی ها و همچنین رصد بازار، از دلایل حضور این هلدینگ در نمایشگاه های مرتبط با موضوع فعالیت می باشد.
هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه، با تجربه ای چندین ساله در حوزه معدن و صنایع معدنی، و برخورداری از توان عملیاتی دو شرکت بزرگ آریا ناران و نوآوران مس، فعالیت گسترده ای در دو معدن مهم مس کشور یعنی معدن مس سرچشمه و معدن مس سونگون دارد.
مهندس شمس ظرفیت ماشین آلات معدنی هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه را قابل توجه دانست و عنوان کرد این ظرفیت در حال افزایش است و شرکت های معدنی وابسته به این هلدینگ در حال برنامه ریزی برای توسعه توان ماشین آلات و فعالیت های معدنی می باشند.
هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه تا پنجشنبه سی و یکم شهریور ماه 1401، در کنار شرکت ملی صنایع مس ایران، در یازدهمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه معدن و صنایع معدنی، در مصلی تهران حضور دارد.

اسد

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24