Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

بورس 24: به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریا ساسول، کمیته رتبه‌بندی اعتباری شرکت رتبه‌بندی پایا در دو سال گذشته رتبه اعتباری بلند مدت AA، را به شرکت آریا ساسول تخصیص داده بود که بر اساس بازنگری صورت گرفته، رتبه اعتباری بلندمدت AA مجددا مورد تایید قرار گرفت و این شرکت همچنان بالاترین رتبه اعتباری شرکتهای ایرانی را در اختیار دارد.

کسب رتبه اعتباری AA برای سومین سال پیاپی توسط آریا

بور س24: به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریا ساسول، کمیته رتبه‌بندی اعتباری شرکت رتبه‌بندی پایا در دو سال گذشته رتبه اعتباری بلند مدت  AA، را به شرکت آریا ساسول تخصیص داده بود که  بر اساس بازنگری صورت گرفته، رتبه اعتباری بلندمدت AA  مجددا مورد تایید قرار گرفت و این شرکت همچنان بالاترین رتبه اعتباری شرکتهای ایرانی را در اختیار دارد. این شرکت توانسته برای چهارمین سال پیاپی به عنوان اولین شرکت بالاترین رتبه اعتباری را کسب کند.

دور نمای مثبت برای سهامداران

 این گزاررش می افزاید : شرکت رتبه‌بندی اعتباری «پایا» بر اساس بررسی داده‌های کمی شامل صورت‌های مالی حسابرسی شده، نسبت‌های مالی مستخرج از آن و همچنین ویژگی‌های کیفی شامل ارزیابی‌های مربوط به فعالیت‌های شرکت، وضعیت حاکمیت شرکتی، محیط عملیاتی، تأمین  مالی، وضعیت طرح‌ها و نیز تحلیل فضای کلان اقتصادی، کسب و کار و صنعت مربوطه، رتبه اعتباری بلند مدت AA با دورنمای با ثبات و رتبه اعتباری کوتاه مدت A1+  را به شرکت پلیمر آریا ساسول( سهامی عام) تخصیص داد.

کمیته رتبه‌بندی اعتباری شرکت رتبه‌بندی اعتباری پایا در سال ۱۳۹۹ رتبه اعتباری بلندمدت AA- را به شرکت پلیمر آریا ساسول (سهامی عام) تخصیص داده بود. بر اساس بازنگری صورت گرفته، رتبه بلندمدت شرکت در سال 1400 به AA ارتقا یافت و در سال‌های 1401 و 1402 نیز این رتبه مجددا مورد تایید قرار گرفت.

در این طبقه از رتبه اعتباری بلندمدت، ظرفیت ایفای تعهدات مالی در سطح بسیار بالاست. همچنین دورنمای رتبه اعتباری «پایا» اظهارنظر در مورد مسیر احتمالی رتبه اعتباری در میان‌مدت است. دورنمای باثبات بدین معنی است که احتمالاً رتبه اعتباری در آینده قابل پیش‌بینی تغییر نخواهد کرد. که حکایت از ثبات سرمایه گذاری و به تصویر کشیدن دورنمای مثبت برای سهامداران آریا دارد .

  همچنین در این روند ، کلیه تحلیل‌های کمی بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی‌شده و یادداشت‌های همراه آن و سایر اطلاعات ارائه‌ شده توسط شرکت پلیمر آریا ساسول (سهامی عام) انجام شده است.

گزارش 1402

 در مجموع گزارش‌های رتبه‌بندی منتشر شده توسط پایا نشان می دهد پیش از این  هیچ شرکتی موفق به کسب این درجه اعتباری نشده است.

  طبق گزارشات منتشر شده توسط شرکت رتبه‌بندی اعتباری پایا در سال 1402، گروه توسعه مالی مهر آیندگان رتبه AA-   و شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین رتبه A+  و شرکت‌های بهمن دیزل، تولیدی فولاد سپید فراب کویر و گروه توسعه اقتصادی پایندگان رتبه A- را به خود اختصاص داده‌‌اند.

بر اساس گزارش منتشر شده در سامانه کدال، این شرکت در 5 ماهه منوفق به شناسایی درآمد نزدیک به 14 هزار میلیارد تومان از فروش محصولات خود شد. مبلغ فروش این شرکت در مدت یاد شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 9 درصد رشد داشته است. از مجموع مبلغ فروش 5 ماهه، 5.083 میلیارد تومان آن فروش داخلی و 8.592 میلیارد تومان فروش صادراتی بوده است.

یس

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24