Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

شرکت جهان فولاد سیرجان در ۸ ماهه نخست سال جاری عملکرد موفقی در حوزه فروش، سودآوری و صادرات داشته است و...

عملکرد موفق جهان فولاد سیرجان در ۸ ماهه نخست ۱۴۰۲

🔹شرکت جهان فولاد سیرجان در ۸ ماهه نخست سال جاری عملکرد موفقی در حوزه فروش، سودآوری و صادرات داشته است. درآمد فروش محصولات جهان فولاد سیرجان در ۸ ماهه نخست امسال به ۱۰ هزار و ۱۹۴ میلیارد تومان رسیده است که جهش ۴۷ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

🔹حجم فروش میلگرد شرکت جهان فولاد سیرجان در ۸ ماهه نخست امسال، ۲۱۴ هزار و ۷۳۳ تن بوده است که حاکی از افزایش ۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است و این شرکت به خوبی نیازهای بازار داخلی به میلگرد را تأمین کرده است.

🔹حجم صادرات شمش فولادی شرکت جهان فولاد سیرجان نیز از ابتدای فروردین تا انتهای آبان سال جاری با جهش ۱۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۵۹ هزار و ۹۹۸ تن رسیده است.

🔹این شرکت همزمان با قدرت پروژه‌های بزرگ توسعه‌ای در حوزه تولید آهن اسفنجی را نیز به پیش برده است و با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، ظرفیت تولید آهن اسفنجی «فجهان» ۴ برابر می‌شود.

🔹پروژه واحد احیاء مستقیم شماره ۲ جهان فولاد سیرجان با ظرفیت تولید سالانه ۱ میلیون و ۵۰ هزار تن آهن اسفنجی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین پروژه مگامدول احیاء مستقیم این شرکت با ظرفیت تولید ۱ میلیون و ۷۶۰ هزار تن در سال نیز تا پایان ۳ ماهه نخست سال آینده وارد مدار خواهد شد.

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24