Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

صندوق سرمایه‌گذاری «رشد داده‌محور توانا» از شنبه ۱۸ آذر به مدت ۵ روز توسط گروه مالی توانا پذیره‌نویسی می‌شود. این مجموعه توانسته در سال گذشته سود ۸۶ درصدی، فراتر از رشد طلا، خودرو، ملک، بورس و دلار را برای سرمایه‌گذاران خود محقق کند.

پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری گروه مالی توانا از ۱۸ تا ۲۲ آذر

سرمایهگذاری از طریق سبدها و صندوقهای سرمایهگذاری دادهمحور، راهکار جذاب پیش روی سرمایهگذاران در کشورهای توسعه یافته استاستفاده از دادهها و هوش مصنوعی برای تحلیل دقیق  و شناسایی افتوخیزهای بازار سرمایه، بازدهی بیشتری را برای سرمایه تحت مدیریت بهدنبال خواهد داشت.

صندوق سرمایهگذاری رشد دادهمحور توانا بهعنوان اولین صندوق این گروه از ۱۸ تا ۲2 آذر بهمدت 5 روز با مجوز سازمان بورس ایران، پذیرهنویسی میشود.

در این راستا گفتوگوی کوتاهی با آقای علی آئین حسینی، مدیرعامل شرکت سبدگردان گروه مالی توانا در رابطه با ویژگیها و مزایای این صندوق خواهیم داشت.

نوع و استراتژی صندوق رشد دادهمحور توانا چیست؟

 از نظر نوع صندوق در دسته صندوقهای سرمایهگذاری در سهام قرار میگیرد. بدین معنی که ترکیبی از بهترین سهام، اوراق با درآمد ثابت و مشتقه، پرتفوی صندوق را تشکیل خواهند داد اما مطابق امیدنامه صندوق، وزن سهام به مقدار قابل توجهی بیشتر خواهد بود و  با توجه به تحلیل‌‌های انجام شده و روندهای بازار چینش متفاوتی از سهم برای پرتفوی صندوق در مقاطع مختلف زمانی، درنظر گرفته خواهد شد.

سرمایهگذاران چگونه میتوانند در عرضه اولیه صندوق سرمایهگذاری کنند؟

سرمایهگذاری از طریق صدور و ابطال واحدهای صندوق ممکن است. بدینمنظور سرمایهگذاران میتوانند با مراجعه به سایت اختصاصی صندوق به آدرسtavanafundone.ir   به میزان دلخواهشان در صندوق، سرمایهگذاری کنند.

چگونه صندوق رشد دادهمحور توانا را مدیریت میکنید؟

بهطور خلاصه نرمافزارهای تحلیل دادهمحور بهعنوان دستیار  توسط مدیران سرمایهگذاری باتجربه به کار گرفته میشوند. بهمنظور سرمایهگذاری موفق، ضروری است که سهام مناسب  در زمان مناسب خریداری و در زمان مناسب فروخته شود. شناسایی نقاط ورود و خروج مناسب  و ترکیب هرکدام از کلاسهای دارایی در پرتفوی مهمترین آوردههای دستیاران تحلیلی دادهمحور برای مدیران سرمایهگذاری و در نتیجه سرمایهگذاران خواهد بود.

عملکرد پیشین شما به چه صورت بوده است؟

در یک سال گذشته منتهی به ۳۰ مهر، ما توانستهایم بهصورت میانگین بازدهی ۸۶ درصدی را برای سبدهای سرمایهگذاری تحت مدیریتمان کسب کنیم. این بازدهی در شرایطی کسب شده که شاخص بورس تنها ۵۵ درصد بازدهی داشته و بازارهای طلا، خودرو، ملک و ارز به ترتیب ۷۸، ۶۲، ۷۵ و ۵۴ درصد بازدهی داشتهاند.

چه عملکردی را برای این صندوق پیشبینی میکنید؟

بازدهی ما در بازههای بلندمدت همواره بهتر از شاخص بورس بودهاست. بهطور مثال بازدهی میانگین سبدهای سرمایهگذاری تحت مدیریت توانا در یک سال گذشته ۳۱ درصد بیشتر از شاخص بورس بوده است. این اختلاف برای ۶ ماه گذشته نیز مثبت ۱۸ درصد بوده است. همواره تلاش ما معطوف به کسب بازدهی حداکثری و فراتر از شاخص بورس و بازارهای موازی در بازههای زمانی میانمدت و بلندمدت بوده و خواهد بود.

صندوق رشد دادهمحور توانا مناسب چه کسانی است؟

هرکسی که بهدنبال گزینه سرمایهگذاری میانمدت و بلندمدت باشد. سرمایهگذاری در این صندوق برخلاف خدمت سبدگردانی اختصاصی ما نیازمند حداقل سرمایه مشخصی نیست و علاقمندان میتوانند با هر مبلغی سرمایهگذاری کنند. ما حتی به کسانی که بهصورت حرفهای در بازار سرمایهگذاری میکنند، پیشنهاد میکنیم بخشی از سرمایه خود را در رشد دادهمحور توانا سرمایهگذاری و با عملکرد خودشان مقایسه کنند.

منبع خبر: اطلاع رسانی تبلیغی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24