Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیر عامل مس باهنر با حضور بر مزار سردار شهید سلیمانی و یار دیرین ایشان، سردار پور جعفری ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا با آرمان های آنان تجدید میثاق کرد...

سردار دلها، تربیت یافته مکتب فاطمه زهرا (س)

🔸مدیر عامل مس باهنر با حضور بر مزار سردارشهید سلیمانی و یار دیرین ایشان، سردار پورجعفری ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا با آرمانهای آنان تجدید میثاق کرد. 

ضیائی که به نمایندگی از هلدینگ صدرتامین در گلزار شهدای کرمان حضور یافته بود، ضمن سخنانی با توجه به تقارن چهارمین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی و ولادت حضرت زهرا(س)  شهید سلیمانی را تربیت یافته مکتب فاطمی دانست و افزود تقارن زیبای ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن و مادر با چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی توام با پیامی بزرگ برای جامعه زنان عفیف و نجیب ایران اسلامی است تا با شناخت مسئولیت بزرگ خود و الگو قرار دادن آن حضرت ؛ پیروان راستین مکتب فاطمی و تربیت کنندگان فرزندان دلاور و شیرمردان و شیرزنانی از نسل سلیمانی‌ها باشند. 

🔸وی افزود همه آنچه که در حاج قاسم سلیمانی شکل گرفت و او را به مقام والای شهادت رسانید، نشأت گرفته از اخلاص بی بدیل این شهید عزیز است.مدیر عامل مس باهنر افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی مرد میدان جهاد، دانش آموخته مدرسه انقلاب اسلامی، یادگار دوران دفاع مقدس و فاتح جبهه‌های جنگ با دشمنان اسلام بود.فرمانده ای که دشمنان حتی از ابهت نامش نیز می هراسیدند، در میدان خدمت به مردم یک فردی جهادگر و مردمی بود که با فروتنی و اخلاص؛ خدمت به خلق خدا را عبادتی برای خود می دانست و هر از فرصتی برای خدمت به آنها بهره می گرفت .

🔸ضیائی با یادآوری سخن شهید سلیمانی که شرط شهید شدن را شهید بودن می دانست، خاطرنشان کرد این شهید عزیز سال‎ها ادامه دهنده راه شهدا بود و در راه خدمت به مردم و دفاع از انقلاب اسلامی خود را سرباز نظام می دانست و به این عنوان افتخار می کرد .

🔸مدیرعامل مس باهنر درپایان ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت این شهید و دیگر همراهانش و تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن گفت زنان پاکدامن ایران اسلامی به عنوان یک مسئولیت بزرگ تاریخی با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا (س) باید بستر ساز نسلی تاریخ ساز و با ایمان باشند ، نسلی چون نسل سلیمانی ها که ظالمان جهان از سایه آنها هم می هراسند و آزادگان جهان به آنان می بالند.

🔸وی ادامه راه شهید سلیمانی را با کار جهادی در تمامی عرصه ها دانست و گفت در شرایط تحریمی در عرصه صنعتی و اقتصادی بایست بگونه ای عمل کرد که دشمنان از دست‌اندازی به این کشور در عرصه‌های مختلف ناامید شوند. 

2

منبع خبر: به گزارش روابط عمومی مس باهنر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24