Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بهاران تدبیر کیش فعال ترین بخش خصوصی در برگزاری رویدادها و نمایشگاه های ویژه مناطق آزاد پنجمین جشنواره ایرانی سازی صنعت نفت ، گاز، پتروشیمی و پالایش در جزیره کیش را برپا می کند...

اطلاعیه سازمان منطقه آزاد کیش : برگزاری تنها رویداد سالانه حمایت از ساخت داخل در صنایع نفت و گاز تا 5 روز دیگر

سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد : متخصصان وتولیدکنندگان کشورمان در بزرگترین جشنواره ایرانی سازی صنعت نفت ، گاز، پتروشیمی و پالایش در جزیره کیش گرد هم می آیند.

 این نمایشگاه با حضور بیش از 270 شرکت کننده شامل مجتمع های پتروشیمی و پالایشگاهی، شرکت های دانش بنیان تولیدکننده تجهیزات و ارائه دهنده خدمات در صنعت نفت،گاز، پتروشیمی و پالایش، بانک های عامل و بیمه ها در فضایی به مساحت 21 هزار مترمربع در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود.

همچنین 10 و 11 بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی کیش در 24 نشست تخصصی با موضوعات فرصت ها و چالش های توسعه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش، تقویت توان داخلی و افزایش نقش شرکت های دانش بنیان در ایرانی سازی صنعت نفت متخصصان این حوزه با یکدیگر دیدار وگفت وگو می کنند.برگزاری 500 جلسه به هم رسانی برنامه ریزی شده، از شاخصه های ارزشمند این رویداد ملی است.

گفتنی است این همایش ونمایشگاه به عنوان یکی از موثرترین رویدادهای این حوزه در زمینه افزایش نقش شرکت های داخلی به ویژه شرکت های دانش بنیان و نوآور در زمینه تامین نیازهای فناورانه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش کشور وارد پنجمین دوره برگزاری خود می شود.

پنجمین نمایشگاه و همایش حمایت از تولیدات داخلی در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش با مشارکت و حمایت معاونت علمی و فناوری واقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی ، معاونت مهندسی و پژوهش وزارت نفت، پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت و صندوق نوآوری و شکوفایی 9 تا 11 بهمن ماه در جزیره کیش برگزار می شود.

متن کامل اطلاعیه سازمان منطقه آزاد کیش درباره نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنایع نفت و گاز

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24